کدخبر :285493 پرینت
03 مهر 1402 - 13:18

انتشار تصاویر جعلی دختران نوجوان توسط هوش مصنوعی

به دنبال انتشار تصاویر جعلی دستکاری‌شده از دختران نوجوان در جنوب اسپانیا که توسط هوش مصنوعی تولید و منتشر شده است، پلیس اسپانیا حداقل ۱۱ پسر را شناسایی کرده است که در ایجاد این تصاویر یا پخش آن‌ها از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام دست داشته‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، تصاویر برهنه دختران نوجوان که هوش مصنوعی تولید کرده، یک شهرک آرام و ساکت در جنوب اسپانیا را در شوک فرو برده است. این تصاویر که بدون اطلاع این دختران نوجوان تهیه شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند.

این دختران عکس‌های بالباس خود را در حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند و افرادی متخلف، با استفاده از یک اپلیکیشن هوش مصنوعی، تصاویر را دستکاری کرده و منتشر کرده اند.

تاکنون بیش از ۲۰ دختر بین ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر آلمندرالخو، دراستان باداخوس در جنوب غربی اسپانیا، خود را قربانی معرفی کرده‌اند.

پلیس اکنون در حال تحقیق است و بر اساس گزارش‌ها، حداقل ۱۱ پسر در این شهر شناسایی شده‌اند که در ایجاد این تصاویر یا پخش آن‌ها از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام دست داشته‌اند.

کارآگاهان پلیس همچنین در حال بررسی این هستند که آیا با استفاده از این تصاویر جعلی، تلاش شده از یکی از دختران باج‌گیری شود.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.