کدخبر :285480 پرینت
03 مهر 1402 - 09:55

آشنایی با پرطرفدارترین کانال‌های واتس‌اپ

درحال حاضر هزاران کانال جدید در واتساپ شروع به‌کار کرده‌اند که‌ ازجمله می‌توان به کانال واتساپ، رئال مادرید، نتفلیکس و مارک زاکربرگ اشاره کرد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، قابلیت کانال واتساپ برای ارسال پیام به طیف گسترده‌ای از مخاطبان که مدت‌ها در انتظارش بودیم، از ۱۳ سپتامبر در بیش‌از ۱۵۰ کشور جهان در دسترس قرار گرفته است.

درحالی‌که واتساپ ویژگی کانال را اولین‌بار در ماه ژوئن معرفی کرد، اما این قابلیت فقط برای برخی سازمان‌های منتخب در کلمبیا و سنگاپور ارائه شده بود. این به‌روزرسانی درست مثل کانال‌های تلگرام به شما اجازه می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای طیف گستره‌ای از مخاطبان ارسال کنید.

در واتساپ کانال‌های مختلفی درباره‌ موضوعات متنوع وجود دارند که برخی از آن‌ها محتوای بسیار جذابی تولید می‌کنند.

واتساپ همچنین به‌روزرسانی‌های دیگری را در کنار گسترش دسترسی به ویژگی کانال ارائه داده است. بخش فهرست کانال‌های این پیام‌رسان بهبودیافته که به شما اجازه می‌دهد کانال‌ها را براساس کشور، فیلتر کنید. علاوه‌براین امکان مرتب‌سازی کانال‌ها براساس تاریخ راه‌اندازی آن‌ها، فعال‌ترین و محبوب‌ترین وجود دارد.

درحال حاضر هزاران کانال جدید در واتساپ شروع به‌کار کرده‌اند که‌ ازجمله می‌توان به کانال واتساپ، رئال مادرید، نتفلیکس و مارک زاکربرگ اشاره کرد. 

پس از گذشت بیش از ۱۰ روز، تعداد مشترکان برخی کانال‌ها به میلیون‌ها نفر رسید و فهرستی از ده کانال پرطرفدار واتس‌اپ تا روز شنبه منتشر شده است که به شرح زیر هستند:

۱. واتساپ: ۱۹ میلیون

۲. نتفلیکس: ۱۴ میلیون

۳. رئال مادرید: ۱۳ میلیون

۴. کاترینا کایف بازیگر هندی بریتانیایی: ۱۱ میلیون

۵. بد بانی، خواننده رپ پورتوریکویی: ۱۰.۷ میلیون

۶. اف‌سی بارسلونا: ۹.۶ میلیون

۷. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا: ۷.۱ میلیون

۸. منچسترسیتی: ۷ میلیون

۹. تیم کریکت هند: ۶.۹ میلیون

۱۰. لیورپول اف سی: ۶ میلیون

کاربران واتساپ می‌توانند از ایموجی‌ها برای ارسال واکنش به پست‌های داخل کانال‌ها استفاده کنند. مدیران کانال‌ها نیز می‌توانند تا ۳۰ روز قبل‌از حذف پست‌های خود، آن‌ها ویرایش کنند.

این پیام‌رسان قول داد با دریافت بازخورد از کاربران، به‌طور پیوسته ویژگی‌های بیشتری به بخش کانال‌ها اضافه خواهد کرد. پلتفرم مذکور همچنین خاطرنشان کرد امکان ساخت کانال طی ماه‌های آینده دردسترس همه‌ کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.