کدخبر :284851 پرینت
16 شهریور 1402 - 10:52

اولین گوشی جهان با الهام از کیف دستی طراحی شد

شرکت فناوری چینی آنر، شرکت زیرمجموعه شرکت هوآوی، به تازگی از یک گوشی مفهومی به نام وی پرس رونمایی کرده که در اصل یک گوشی تاشو مفهومی با امکان حمل شدن به‌صورت کیف دستی زنانه است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، برای بسیاری از خانم‌ها این اتفاق رخ داده است که گوشی هوشمندشان در کیف دستی‌شان جا نمی‌شود. در این راستا، شرکت چینی آنر در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه IFA ۲۰۲۳ برلین، از یک گوشی تاشو مفهومی منحصربه‌فرد رونمایی کرده که شبیه کیف زنانه می‌شود.

‌به گفته «آنر»، این دستگاه ترکیبی از طراحی فیزیکی با بندی قابل جداشدن است و سبک‌های مختلف نمایشگر همیشه روشن است که طراحان مطرح این سبک‌ها را طراحی کرده‌اند.

نمایشگر تاشوی این گوشی در قسمت بیرونی قرار دارد و می‌تواند نقش یک کیف دستی زنانه را هم برای صاحبش ایفا کند. نکته اینجاست که نمی‌توان داخل این کیف چیزی قرار داد.

[node:title]

نمونه مفهومی Honor V Purse در ترکیب با دنیای فشن، درواقع یک گوشی تاشو است که به صورت کیف زنانه در دست گرفته شده و تم و برنامه‌هایش به صورت زنده همراه با رنگ لباس کاربر تغییر می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که گوشی هوشمند تاشو را به عنوان یک کیف دستی پوشیدنی و مد روز تصور می‌کند که امکانات بی‌پایانی برای ابراز وجود و سبک زندگی پایدار ارائه می‌دهد. و البته هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن در بازار آزاد وجود ندارد.

ایده این گوشی فوق العاده جذاب بوده و ممکن است دنیای فشن و فناوری را در آینده تغییر دهد.

این برند تلاش دارد با این کار در بازار جهانی به رقبای خود یعنی سامسونگ و اپل بفهماند که آنها عقب هستند.

[node:title]

گوشی V Purse به سمت بیرون تا می‌شود و در حالت بسته فقط ۹ میلی‌متر ضخامت دارد که نازک‌تر از مجیک V2 و حتی برخی از گوشی‌های نواری است.

در امتداد یکی از ضلع‌های این صفحه نمایش یک تکه سخت‌افزاری تعبیه شده که هم روی آن یک کلید باز و بسته شدن گوشی تعبیه شده است و هم دوربین و قلاب بند کیف روی آن قرار گرفته است.

طراحی کیف V Purse با زنچیرهای قابل‌تعویض و انواع طرح‌های AOD که در هر دو طرف آن قابل مشاهده هستند به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را با هر لباسی ست کنید.

البته این دستگاه فقط یک طرح مفهومی است و فعلا امکان خرید آن وجود ندارد. با این‌حال، آنر قصد دارد پلتفرم آن را برای طراحی‌های AOD باز کند تا به توسعه‌دهندگان سراسر جهان اجازه دهد ظاهری سفارشی برای آن ایجاد کنند.

[node:title]

مشخصات کیف پول HONOR V

رنگ‌ها: مشکی، مشکی ابریشمی، بنفش ابریشمی و طلایی

طراحی: ساختار فوق سبک ۲۳۱ گرمی با لولای تیتانیومی و صفحه نمایش OLED

ارتفاع: ۱۵۶/۷ میلی‌متر

عرض: ۱۴۵/۴۴ میلی‌متر و ۷۴/۱ میلی‌متر در حالت تا شده

ضخامت: ۴/۷ میلی‌متر و ۹/۹ میلی‌متر در حالت تا شده

وضوح: ۲۳۴۴ × ۲۱۵۶ پیکسل

عکس‌ها: حداکثر ۶۱۴۴×۸۱۹۲ پیکسل

ویدئوها: حداکثر 2160×3840 پیکسل

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.