کدخبر :284716 پرینت
12 شهریور 1402 - 11:59

دارالترجمه آنلاین ساترا و لزوم ارائه خدمات ترجمه رسمی به صورت آنلاین

ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی را برای اولین بار به صورت آنلاین ارائه داد.

متن خبر

گزارش آگهی/ در دنیای مدرن که همه چیز به سوی نوین سازی پیش می رود، نحوه ارائه خدمات ترجمه نیز از قافله جا نمانده است. ساترا اولین دارالترجمه آنلاین در ایران است که خدمات ترجمه رسمی را برای اولین بار به صورت آنلاین ارائه داد. دارالترجمه آنلاین ساترا در ابتدا کارش را با ترجمه رسمی انگلیسی آغاز کرد، سپس زبان های دیگر را نیز در میان خدماتش گنجاند. در حال حاضر، این دارالترجمه خدمات ترجمه رسمی را به نه زبان و به صورت کاملاً آنلاین ارائه می دهد. اما چرا دارالترجمه آنلاین ساترا شکل گرفت؟ آیا ترجمه رسمی بدون ارائه اصل مدارک قابل انجام است؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد دارالترجمه آنلاین ساترا، نحوه شکل گیری آن و طریقه ارائه خدمات ترجمه رسمی در این دارالترجمه آنلاین بدانید برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!

دارالترجمه آنلاین ساترا چه زمانی تأسیس شد؟

دارالترجمه آنلاین ساترا در سال 1390 تأسیس شد و بیش از یک دهه است که خدمات ترجمه رسمی را به نه زبان و به صورت آنلاین ارائه می دهد. اما ساترا اولین تجربۀ موسس آن نبود. در سال 1387، بنیانگذار ساترا، مهندس مصطفی سعیدنژاد، شبکه مترجمین ایران را تأسیس کرد. شبکه مترجمین ایران اولین پلتفرم آنلاین ترجمه تخصصی در ایران است. با تأسیس این موسسه و راه اندازی وب سایت آن، دیگر لازم نبود متقاضیان ترجمه مقاله، کتاب، وبسایت، بروشور و مواردی از این دست دیگر لازم نبود راهی موسسه ترجمه شوند یا به دنبال مترجم بگردند، بلکه می توانستند سفارش ترجمه را به صورت آنلاین ثبت کنند.

پس از موفقیت شبکه مترجمین ایران، بنیانگذارش به فکر راه اندازی وب سایتی برای ارائه خدمات ترجمه رسمی افتاد تا بتواند ترجمه رسمی را برای کاربران در سراسر ایران آسان تر کند.

چرا دارالترجمه ساترا فعالیتش را به صورت آنلاین آغاز کرد؟

دارالترجمه آنلاین ساترا

دارالترجمه آنلاین ساترا پدید آمد تا ایرادهای دارالترجمه های سنتی را برطرف کند و استفاده از خدمات ترجمه رسمی را برای همه کاربران آسان کند. همه متقاضیان ترجمه رسمی، فارغ از محل زندگی شان، می توانند سفارش ترجمه رسمی را در وب سایت دارالترجمه ساترا ثبت کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ترجمه شان را به همراه تأییدات دریافت کنند.

ترجمه رسمی به چندین زبان در دارالترجمه ساترا

در دارالترجمه آنلاین ساترا خدمات ترجمه رسمی محدود به یک زبان و دو زبان نیست، بلکه این سرویس را به 9 زبان ارائه می دهد. انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، روسی، ترکی استانبولی، آلمانی، عربی، ایتالیایی و گرجی از زبان های ترجمه در دارالترجمه ساترا هستند. بنابراین فرقی نمی کند در کجای ایران هستید و می خواهید اسناد و مدارک تان را به کدام زبان ترجمه کنید، در هر صورت، می توانید به دارالترجمه ساترا مراجعه کنید.

مراحل ارائه خدمات ترجمه رسمی در دارالترجمه آنلاین ساترا

در دارالترجمه آنلاین ساترا، خدمات ترجمه رسمی به صورت آنلاین و طی چند مرحله مشخص انجام می شود:

  • ایجاد حساب کاربری در وب سایت دارالترجمه ساترا
  • ثبت سفارش در وب سایت و انتخاب زبان ترجمه و تاییدات لازم
  • تماس کارشناسان ساترا با کاربر و ارائه مشاوره های لازم
  • ارسال اصل اسناد و مدارک از طریق پست یا پیک رایگان (هزینه پست و پیک را ساترا پرداخت می کند و نیازی نیست کاربر هزینه ای را بپردازد)
  • شروع روند ترجمه
  • ارسال ترجمه اولیه برای کاربر
  • تأیید ترجمه از سوی کاربر
  • پرینت کردن ترجمه روی سربرگ قوه قضاییه و مهر و امضا کردن آن توسط مترجم رسمی
  • اخذ تأییدات لازم (برای مثال، تأییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه، تأییدیه سفارت، مهر نوتاری پابلیک)
  • ارسال فیزیک ترجمه به همراه اصل اسناد و مدارک از طریق پست یا پیک رایگان

جالب است بدانید که کاربران ساترا در جریان تک تک مراحل انجام ترجمه رسمی شان قرار می گیرند. در واقع، کار در هر مرحله ای قرار می گیرد پیامکی برای کاربر ارسال می شود. برای مثال، به شما می گوید ترجمه تان در حال انجام است، ترجمه به اتمام رسید، ترجمه مهر و امضا شد، تأییدات دریافت شد و در نهایت، ترجمه برای تان ارسال شد. بدین ترتیب، ترجمه رسمی دقیقاً سر وقت برای تان ارسال می شود.

بدین ترتیب، سفارش ترجمه رسمی تان، به هر زبانی که بخواهید، در دارالترجمه آنلاین ساترا انجام می شود و تأییدات لازم نیز برای تان اخذ می شود، بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری باشد.

سخن آخر

دارالترجمه ساترا همه عیب های دارالترجمه های سنتی را برطرف کرده است. برای مثال، دارالترجمه آنلاین ساترا پدید آمد تا متقاضیان ترجمه رسمی بتوانند از سراسر ایران اسناد و مدارک شان را بدون مراجعه حضوری به دارالترجمه بتوانند اسناد و مدارک شان را ترجمه کنند و حتی تأییدات لازم را نیز برای شان دریافت کنند. با ثبت سفارش در دارالترجمه آنلاین ساترا، در جریان تک تک مراحل کارتان قرار می گیرید، پیش نویس ترجمه را مشاهده می کنید و در نهایت، ترجمه رسمی را دقیقاً در موعد مقرر تحویل خواهید گرفت.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.