کدخبر :284292 پرینت
01 شهریور 1402 - 12:18

ادامه اختلال‌های اینترنتی شب گذشته تا کنون در غرب کشور در سایه سکوت شرکت زیرساخت

در پی بروز اختلال و قطعی‌های اینترنت که از شب گذشته در برخی مناطق غربی کشور حادث شده است، یک مدیر ارشد فناوری به سیتنا توضیح داد که شرکت ارتباطات زیرساخت شب گذشته (سه شنبه) نسبت به تغییرات اصلاحی در برق دیتاسنتر آذربایجان شرقی اقدام کرد که باعث بروز اختلال در ارتباطات غرب کشور شد و این اختلالات همچنان رفع نشده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مظفری، مدیر ارشد فناوری در یک هلدینگ دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات دقایقی پیش در توئیتی اعلام کرد: به منظور پایداری بیشتر تغییرات برق دیتاسنتر شرکت ارتباطات زیرساخت در شب گذشته انجام شد و امروز حادثه برق در همان دیتاسنتر باعث خاموشی شد...

در همین راستا مظفری در گفت‌وگو با سیتنا توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت شب گذشته (سه شنبه) نسبت به تغییرات اصلاحی در برق دیتاسنتر آذربایجان شرقی اقدام کرد که باعث بروز اختلال در ارتباطات غرب کشور شد و این اختلالات همچنان رفع نشده است.

با گذشت چندین ساعت از بروز این اختلال‌ها، شرکت ارتباطات زیرساخت تا زمان ارسال این خبر واکنشی نشان نداده است؛ حال آنکه انتظار می‌رود در صورت بروز هر گونه اختلال مرتبط با زیرساخت ارتباطی کشور که باعت مشکل در دسترسی‌های کاربران می‌شود، شرکت ارتباطات زیرساخت با احترام به حقوق کاربران نسبت به اطلاع رسانی به‌موقع و اعلام بازه زمانی برای رفع مشکل اقدام کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.