کدخبر :284000 پرینت
25 مرداد 1402 - 07:55

کلاهبرداری با ترفند دریافت سریع گذرنامه ویژه اربعین حسینی

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به نزدیک بودن به ایام اربعین و اقدام شهروندان برای اخذ گذرنامه ویژه اربعین توسط برنامه پلیس من، سودجویان سایبری با روش‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از زائران می‌کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی از کلاهبرداری با ترفند ثبت‌نام فوری گذرنامه ویژه اربعین خبر داد.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با تبلیغات گسترده در فضای مجازی مبنی بر اخذ گذرنامه سه سوته و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پلیس+10 و با قراردادن لینک‌های جعلی برای نصب برنامه پلیس من، شهروندان را ترغیب به ورود به این لینک‌ها نموده و از اطلاعات شخصی و هویتی و بانکی آنها کلاهبرداری و اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها میکنند.

سرهنگ سلطان آبادی ضمن هشدار به شهروندان اعلام داشتند: به هیچ عنوان به اینگونه تبلیغات توجهی نکنند و به جهت دانلود و نصب برنامه کاربردی پلیس من که امور مربوط به درخواست گذرنامه ویژه اربعین و برخی از خدمات مربوط به راهور و پلیس آگاهی را انجام می‌دهد حتما از سایت epolice.ir اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.