کدخبر :283893 پرینت
22 مرداد 1402 - 12:54

حضور فعال اداره کل ICT مرکزی و سازمان‌های تابعه در مانور زلزله برگزار شده در استان

مدیران و کارشناسان اداره کل ارتباطات مرکزی و شرکت‌های تابعه به همراه وسایل و تجهیزات ارتباطی لازم، در مانور زلزله که در مورخ 1402/05/21 در شهر ساوه برگزار گردید حضور یافته و ارتباطات لازم در محل زلزله زده فرضی را ایجاد نمودند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات مرکزی، در این مانور که توسط ستاد مدیریت بحران استان در مجاورت سد ساوه برگزار گردیده و 35 دستگاه اجرایی حضور داشتند، اداره کل ارتباطات مرکزی به همراه سازمانهای تابعه و شرکت مخابرات مرکزی نیز حضور فعال داشتند. با هماهنگی های انجام شده از چند روز قبل، کانکس مدیریت بحران، دکل مخابراتی و سایر تجهیزات لازم پیش از آغاز مانور اعزام گردیده و در محل استقرار یافتند. با اعلان شروع مانور، پبکر بندی لازم برروی تجهیزات مستقر توسط شرکت مخابرات به منظور ارسال دیتا از آنتن روی تاج سد تا محل مانور جهت تامین پوشش تلفن همراه منطقه انجام پذیرفت. همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت نیز به منظور  تامین یا رفع خرابی های احتمالی ناشی از زلزله فرضی در محل حضور داشتند.

[node:title]

در میانه مانور، وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز با حضور در محل مانور به بازدید میدانی از محل استقرار گروههای عملیاتی پرداختند. ایشان به اتفاق استاندار، فرمانداران و سایر مسئولین استان از محل استقرار اکیپ اداره کل ارتباطات مرکزی نیز بازدید نمودند که توضیحاتی درخصوص تجهیزات مستقر و وضعیت ارتباطی منطقه به آنان ارائه گردید.

[node:title]

در پایان مانور، نقاط ضعف و قوت و کاستی های موجود توسط مدیران ارتباطات استان به منظور انجام اقدامات لازم و ایجاد آمادگی هرچه بیشتر جهت مقابله با حوادث احتمالی آینده در سطح استان احصاء گردید.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.