کدخبر :282717 پرینت
22 تیر 1402 - 08:23

رونمایی سامسونگ از غول OLED خود با پنل ال‌جی

محصول جدید سامسونگ که قرار است بزرگ‌ترین تلویزیون OLED جهان باشد، بر خلاف مدل‌های دیگر این شرکت که از پنل QD-OLED سامسونگ بهره می‌برد، از پنل ال‌جی در آن استفاده شده است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، کمپانی کره‌ای سامسونگ در حالی از جدیدترین محصول خود که بزرگ‌ترین تلویزیون OLED با نمایشگری ۸۳ اینچی است رونمایی کرد که بر خلاف مدل‌های دیگر که از پنل QD-OLED سامسونگ بهره می‌برد، در این مدل از پنل ال‌جی استفاده کرده است.

تلویزیون ۸۳ اینچی S90C OLED سامسونگ از یک پنل ۱۰ بیتی W-OLED 4K با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

اسپیکرهای این مدل ۲.۱ کاناله و ۴۰ وات هستند که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی کرده و این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد که آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبارهای سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کند‌.

محصول غول‌آسای سامسونگ به ۴ پورت HDMI 2.1 و ۳ پورت USB type A، یک پورت اترنت، پورت خروجی صدای نوری و یک پورت کابل مجهز شده است. پشتیبانی از فناوری‌های Wi-Fi 5، AirPlay 2 و بلوتوث 5.2 نیز از دیگر قابلیت‌های این محصول جدید سامسونگ به شمار می‌روند.

این دستگاه با پشتیبانی از Samsung Gaming Hub دسترسی به سرویس‌های مختلف استریم بازی ابری مانند انویدیا GeForce Now و سرویس ابری ایکس باکس مایکروسافت را فراهم می‌کند که برای گیمرها و طرفداران بازی‌های دیجیتالی جذاب خواهد بود.

اما عدم پشتیبانی این محصول از Dolby Vision HDR، نداشتن رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه‌های دیگر و نبود سرویس Zero Gap Wall Mount برای اتصال دستگاه به دیوار از مهم‌ترین معایب تلویزیون ۸۳ اینچی سامسونگ است.

کمپانی سامسونگ قصد دارد بزرگ‌ترین تلویزیون OLED جهان را با قیمت ۵۴۰۰ دلار معادل ۲۵۰ میلیون تومان روانه بازار ایالات متحده کند، اما هنوز تاریخ قطعی برای عرضه آن مشخص نکرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.