کدخبر :282688 پرینت
21 تیر 1402 - 13:00

با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی؛ حضور رایتل در سومین اجلاس وزرای ارتباطات اکو

شرکت خدمات ارتباطی رایتل، با محوریت «خدمات ارتباطی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی در نمایشگاه جنبی سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حضور دارد.

متن خبر

سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو به میزبانی وزارت ارتباطات جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه 21 تیرماه در هتل اسپیناس پالاس افتتاح شد.

این رویداد پس از بازدید وزرای حاضر در اجلاس اکو از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های ایرانی حاضر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

یکی از اهداف برگزاری این اجلاس، رسیدن به راه‌های توسعه همکاری‌های دو و چند جانبه بین کشورهای عضو در حوزه آینده دیجیتال و توسعه جامعه اطلاعاتی، اعلام شده است.

در این نشست و طی جلسات مختلف، وزرا، رؤسای هیئت‌ها و سایر شرکت‌کنندگان، آخرین تحولات شناسایی شده در «استراتژی منطقه‌ای برای توسعه جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۵» و افق آینده این سازمان در زمینه ICT را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل، با محوریت «خدمات ارتباطی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی در این رویداد حضور دارد.

رایتل با کمک به صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، در تلاش است بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور باشد.

اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲، از ۸ صبح تا ۸ شب، در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

با هدف ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی؛ حضور رایتل در سومین اجلاس وزرای ارتباطات اکو

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.