کدخبر :277402 پرینت
24 بهمن 1401 - 15:34

ضرورت وجود حسابرسی در ارزیابی عملکرد مدیران شرکت مخابرات

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: زمانی حسابرسی داخلی اثرگذار خواهد بود که به موقع و به صورت دقیق انجام شده باشد، در این حالت گزارش‌های حسابرسی داخلی می‌تواند به عنوان یک پارامتر در تعیین شایستگی مدیران شرکت مخابرات ایران و ارزیابی عملکرد آنان مدنظر قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ابراهیم محمودزاده در جلسه مربوط به کمیته حسابرسی داخلی به میزبانی مخابرات منطقه اصفهان، شفافیت در حساب های مالی مناطق را از جمله اصلی ترین نکات مالی عنوان نمود و افزود: عملکرد سطح برتر و حساب و کتاب شفاف باعث رشد شرکت مخابرات ایران می گردد و بهای تمام شده فعالیت های شرکت می بایست محاسبه و در صورت های مالی شفاف گزارش شود.

وی در این جلسه، بر سیاست گذاری متمرکز و استاندارد سازی عملیات مالی مناطق توسط معاونت های ستاد شرکت مخابرات ایران تاکید کرد.

مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز با بیان اینکه با حسابرسی دقیق و شفاف در سال های بعد، نکات منفی و ایراد نیز به حداقل می رسد، اظهار داشت: به همین دلیل حسابرسی دقیق و شفاف از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع حسابرسی از جهات مختلف اظهار داشت: حسابرسی مستقل، سریع و حرفه ای، موجب بازدارندگی از انحراف و تخلف می شود.

گفتنی است در جلسه مربوط به حسابرسی مناطق، دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس دهناد، نایب رییس هیات مدیره و میرسیدی به عنوان دبیر کمیته حسابرسی مناطق و مدیران مخابرات مناطق مربوط به استان های این ناحیه در کمیته حسابرسی داخلی حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.