کدخبر :275789 پرینت
10 دی 1401 - 15:02

دوره ویژه DBA برای تشکل‌های بخش خصوصی با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود

مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت‌ اجتماعی اتاق تهران اعلام کرد که اتاق بازرگانی تهران در ادامه برنامه‌های آموزشی خود برای عمق‌بخشی به دانش مدیریتی فعالان بخش خصوصی در تشکل‌های اقتصادی، برگزاری یک دوره DBA را در دستورکار قرار داده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، غلامرضا ملکی گفت: پس از برگزاری موفقیت‌‌‌آمیز دوره MBA برای آموزش دبیران تشکل‌ها توسط اتاق تهران با همکاری دانشگاه امیرکبیر، بنا به درخواست تشکل‌ها قرار است یک دوره DBA نیز با همکاری دانشگاه تهران برای اعضای هیات مدیره و دبیران تشکل‌ها برگزار شود.

او با بیان اینکه اتاق تهران در دو دوره اخیر هیات نمایندگان، توانمندسازی تشکل‌ها و فعالان اقتصادی را از طریق آموزش و مهارت‌آموزی در دستورکار قرار داده است، توضیح داد: یکی از این اقدامات، برگزاری دوره MBA برای تربیت دبیران تشکل‌ها با همکاری دانشگاه امیرکبیر بود که سبب ارتقا دانش این فعالان در اکوسیستم تشکلی کشور و مهارت‌آموزی آنان شد. به دنبال این تجربه موفق، دوره آموزشی DBA نیز توسط موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (آیتک) و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران برگزار می‌شود تا از طریق توسعه مهارت‌های تحقیق و پژوهش، حل مشکلات تشکلی یا حوزه‌های کسب‌وکار با سهولت بیشتری انجام گیرد.

ملکی درباره نحوه مشارکت متقاضیان در این دوره آموزشی گفت: پذیرش دانشجویان از طریق یک فراخوان صورت می‌گیرد که متقاضیان پس از ثبت‌نام، بر اساس شاخص‌هایی که تعیین شده است، با معرفی تشکل و از طریق فرآیند مصاحبه جهت گذراندن دوره پذیرش می شوند.

مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت‌ اجتماعی اتاق تهران سپس به برخی شرایط پذیرفته‌شدگان اشاره کرد و گفت: عضویت در هیات مدیره تشکل‌ها یا دبیری آن، برخورداری از تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد و فعالیت در عرصه تشکلی از جمله این شرایط است.

او با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان این دوره، گواهینامه خود را از دانشگاه تهران و موسسه آیتک اتاق تهران دریافت می‌کنند، افزود: مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 20 دی ماه تعیین شده است و زمان آغاز این دوره احتمالاً از ابتدای بهمن ماه خواهد بود.

اینجا ثبت‌نام کنید:

https://WWW.tccim.ir/dp?form_id=165

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.