کدخبر :273051 پرینت
17 مهر 1401 - 15:39

کیش ویژگی تبدیل به دروازه ورود فناوری‌های نوین پستی را دارد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با توجه به فرصت‌های بی نظیر جزیره کیش خواستار هم افزایی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت ملی پست به عنوان سازمانی حاکمیتی هستیم و این جزیره می‌تواند دروازه‌ی ورود فناوری های نوین پستی باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، همایش و نمایشگاه نوآوری و فناوری پستی اینوتکس پست۲۰۲۲ صبح امروز ۱۷ مهر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی پست با حضور معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست؛ اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ستادی شبکه پستی کشور، ۵۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی عضو مراکز نوآوری پست و جمعی از مسئولان جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه امیدواریم هر ساله شاهد برگزاری این رویداد در کیش باشیم؛ گفت: در صورت موافقت منطقه آزاد کیش دبیرخانه دائمی این همایش را در جزیره کیش راه اندازی می‌کنیم.

لیائی با اشاره به فرصت‌های بی نظیر جزیره کیش خواستار هم افزایی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت ملی پست به عنوان سازمانی حاکمیتی شد و گفت: این جزیره می تواند دروازه‌ی ورود فناوری های نوین پستی باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: ما به صورت پایلوت شروع خدمات نوین پست را از کیش شروع خواهیم کرد و در صورت بازدهی مناسب به سراسر کشور تعمیم می‌دهیم.

وی با اشاره به برگزاری رویداد نوآوری ایده بازار پست، پست را پیش قراول سازمان ها در استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپی خواند و افزود: در این دوره از رویداد نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست شاهد حضور ۵۰ شرکت دانش بنیان عضو مرکز نوآوری پست هستیم.

لیائی خواستار حضور مراکز شتابدهنده و صندوق های ریسک پذیر در همراهی پست و حمایت از شرکت های دانش بنیان پستی در جبران خلاهای موجود در حمایت از این شرکت ها شد.

مدیر عامل شرکت ملی پست در ادامه با اشاره به شعار اتحادیه جهانی پست با عنوان "پست در خدمت زمین" گفت: در صورت استقبال منطقه آزاد کیش؛ این جزیره می تواند با توجه به رویکرد صنعت سبز؛ نماد پست سبز باشد و خدمات پست سبز شامل استفاده از لجستیک سبز و ناوگان برقی در این جزیره پیاده سازی شود.

وی همچنین افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب جزیره کیش؛ کارخانه نواوری بین المللی پست در کیش افتتاح می شود.

لیائی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیاده کردن شعار سال، حمایت پست و همراهی شرکت های دانش بنیان میتوانیم دستاوردهای خوبی برای کیش؛ شبکه پست و کشور داشته و الگوی مناسبی برای سایر دستگاه های اجرایی باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.