کدخبر :272833 پرینت
10 مهر 1401 - 13:51

نماینده مجلس: وزارت ارتباطات زمینه فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی داخلی را فراهم کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: از وزارت ارتباطات تقاضا دارم زمینه تداوم فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی را با حداکثر توان ایجاد نموده تا مردم عزیزی که معیشتشان از این طریق تامین می‌شود، آرامش بیشتری داشته باشند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سیدعلی یزدی خواه در نشست علنی امروز ( یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مدارس علی رغم گذشت ده روز از آغاز سال تحصیلی دبیر و آموزگار ندارند، از دولت می‌خواهم ضمن اجرای دقیق رتبه بندی معلمان و ساماندهی نیروهای مهرآفرین که سرمایه نظام آموزشی کشور هستند، به این مجموعه ها نیز توجه ویژه داشته باشد. از طرفی عدم وجود کیفیت در برخی مدارس دولتی رنج آور است، اعلام نتایج کنکور دانشگاه، المپیاهای علمی و .. بزرگترین شاهد افول کیفیت در مدارس دولتی است. عنایت ویژه به این مدارس جزو مطالبات میلیون ها خانواده و صدها هزار نفر از فرهنگیان است. همچنین بسیاری از مدارس کشور فاقد نیروی خدماتی و سرایدار بوده لذا توجه نظام برنامه ریزی کشور و سازمان اداری و استخدامی را به این مهم جلب می‌کنم ضمن اینکه نیروهای خدماتی جز آسیب پذیر و کم درآمد ترین نیروهای آموزش و پروش بوده که باید وضعیت معیشتی انها نیز بهبود پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: از این فرصت برای ابراز تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی های انتظامی استفاده کرده و آمادگی خود را برای همکاری در جهت ترمیم حقوق و امکانات لجستیک و پشتیبانی و افزایش قدرت پلیس را اعلام می‌کنم. همچنین از وزارت ارتباطات تقاضا دارم زمینه تداوم فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی را با حداکثر توان ایجاد نموده تا مردم عزیزی که معیشتشان از این طریق تامین می‌شود، آرامش بیشتری داشته باشند. از وزارت ورزش نیز تقاضا دارم با توجه به حوادث اخیر، تحرک بیشتری نسبت به موضوعات مورد اطلاع در جامعه ورزشکاران عزیز داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.