کدخبر :272303 پرینت
21 شهریور 1401 - 13:28

بیدخام: با رشد شرکت مخابرات، تمامی ذینفعان منتفع می‌شوند/ بازسازی شبکه‌ی مخابراتی عامل ارتقاء کیفیت اینترنت است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: با رشد شرکت مخابرات ایران، تمامی ذینفعان این شرکت همچون تولیدکنندگان، پیمانکاران، کارکنان یا حتی پیمانکاران خارجی منتفع می‌شوند.

متن خبر

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، گفت: منطقی شدن تعرفه‌ها بعد از 12 سال که شاهد عدم توسعه یافتگی در شبکه‌ی ارتباطی و ارائه‌ی محصولات جدید به مشتری هستیم، باعث می‌شود که بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق پیش برویم.

وی ادامه داد: باید شبکه‌ی شرکت مخابرات ایران که شبکه‌ی زیرساخت کشور است و نیاز بسیاری از اپراتورها را تامین می‌کند را به روزرسانی کنیم تا با نوسازی و بازسازی شبکه بتوانیم کیفیت اینترنت را ارتقاء دهیم.

بیدخام، اظهار کرد: قاعدتا همه ذینفعانی که در شرکت مخابرات ایران کار می‌کنند همچون تولیدکنندگان، پیمانکاران، کارکنان یا حتی پیمانکاران خارجی همه با رشد شرکت مخابرات منتفع می‌شوند و قاعدتا ذینفعان مختلفی درگیر با مخابرات هستند و اگر مخابرات رشد و توسعه پیدا کند آنها هم توسعه می‌یابند و اگر خدایی نکرده مخابرات آسیب ببیند، قطعا آسیب به همه ذینفعان ما می‌رسد.
انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.