کدخبر :271843 پرینت
07 شهریور 1401 - 15:55

ببینید| واگذاری زمین به 25 شرکت سرمایه‌گذار در منطقه اقتصادی پیام

با بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام و به دنبال نشست با شرکت‌های دانش بنیان در این منطقه، به 25 شرکت سرمایه‌گذار میزان 132 هزار متر مربع زمین در این منطقه اقتصادی واگذار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، به دنبال حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی پیام و بازدید از شرکت‌های مستقر در این منطقه و به دنبال نشست با شرکت‌های دانش بنیان، به 25 شرکت سرمایه‌گذار میزان 132 هزار متر مربع زمین در این منطقه اقتصادی واگذار شد.

این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه تولید تلفن های همراه، لوازم جانبی رایانه، تولید پایانه های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه های خودپرداز و تولید تجهیزات مخابراتی، تولید سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.

با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و 350 میلیارد ریال و 12 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده است.

شرکت اتصال صنعت میانه از جمله شرکت‌هایی بود که به صورت نمادین قرارداد این زمین را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.