کدخبر :271764 پرینت
05 شهریور 1401 - 15:45

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران رگولاتوری

مراسم معارفه معاون امور رادیوئی و سرپرستان معاونت‌ راهبردی و توسعه بازار و دفتر ریاست و روابط عمومی رگولاتوری و تکریم مدیران قبلی آن با حضور رئیس، معاونین، مدیران ستادی و مناطق این سازمان برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در مراسم معارفه معاون امور رادیوئی و سرپرستان معاونت‌ راهبردی و توسعه بازار و دفتر ریاست و روابط عمومی رگولاتوری، صادق عباسی شاهکوه با قدردانی از تلاشها و دستاوردهای مدیران سابق این مجموعه گفت: هر دو معاون جدید، سوابق تجربی، پژوهشی و اجرائی بسیاری در حوزه ICT و رگولاتوری در سالهای گذشته داشته‌اند و تصمیم‌سازی‌ها و اقدامات مهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش داشته‌اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تاکید بر تقویت تعامل مدیران ستادی و مناطق افزود: ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مناطق پتانسیل بالائی در حوزه اجرای سیاستگذاری‌ها و نظارت بر عملکرد دارندگان اپراتورها و وظایف محول شده به این سازمان را دارند و با تعامل موثرتر با ستاد رگولاتوری و ارایه بازخوردهای دریافتی از استانهای تحت پوشش می‌توان برنامه‌های سازمانی را مطلوبتر پیش برد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات ثابت در دولت سیزدهم اظهار کرد: در این زمینه و همچنین پیشبرد برنامه‌ها می‌توان از ظرفیت ادارات کل ICT استانها، شرکتهای مشاور فعال در حوزه ICT و پتانسیل مشورتی اپراتورها استفاده کرد.

در این مراسم حسین صمیمی، معاون امور رادیوئی نیز با اشاره به دستاوردهای مختلف گذشته این حوزه عنوان کرد: نظارت بر طیف فرکانس رادیوئی یکی از حوزه‌های ماموریتی مهم رگولاتوری است و توسعه سایتهای پایش رادیوئی در کشور به منظور بهبود نظارت بر این منبع مهم محدود، یکی از برنامه‌های پیش روی این معاونت است.

وی تدوین مدل علمی و منطقی برای ارزیابی و تخصیص فرکانس به ذینفعان، تقویت تعامل و همفکری با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و آزمایشگاههای دارای اعتبارنامه از رگولاتوری در حوزه استاندارد و تائید نمونه تجهیزات و ایجاد تمرکز در رویه‌های کاری ستاد و مناطق در کمیته مشورتی تائید نمونه را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.

سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری نیز در این مراسم گفت: رکن اصلی در توسعه بازار، بخش خصوصی است و رگولاتوری به عنوان نهاد حاکمیتی نقش هماهنگ‌کننده بین ارکان مختلف را بعهده دارد و براساس تجربه چند سال گذشته، رویکرد اصلی این معاونت، تقویت تعامل با بخش خصوصی است.

مهدی روحانی‌نژاد تقویت جلب مشارکت صاحبنظران و ذینفعان و استفاده از نظرات و دیدگاههای بخش خصوصی، رفع چالشهای موجود در تعامل با شرکتهای مشاور در حوزه ICT، افزایش تعامل با رگولاتوری‌های منطقه‌ای در جهت استفاده از تجربیات آنها در حوزه‌های مورد نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مانند توسعه فیبرنوری، پوشش ۵G و ... اطلاع‌رسانی مقررات تصویب شده در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را از مهمترین برنامه‌های پیش روی این معاونت عنوان کرد.

حسن مهدوی، سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه کمیسیون نیز با قدردانی از زحمات مدیران قبلی در این مراسم گفت: توجه و استفاده از ظرفیت کارشناسی داخل و خارج از رگولاتوری، توجه به منافع عمومی در جهت ارتقای سازمان، اخلاق مداری و رعایت کرامت انسانی از مواردی است که بایستی بیش از پیش به آن توجه کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.