کدخبر :271044 پرینت
12 مرداد 1401 - 10:29

ضرورت تامین امنیت کاربران و حفاظت از داده‌ها و کسب‌وکارهای آنان در فضای مجازی (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزارت ارتباطات با همکاری سایر نهادهای ذیربط برای تضمین امنیت شبکه ملی اطلاعات و افزایش تاب آوری و پایداری آن برنامه های متعددی را تدارک دیده است تا بستری پرسرعت، امن و پایدار را برای فعالیت‌های عموم هموطنان در فضای مجازی فراهم نماید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پستی اینستاگرامی نوشت:

روز پنج شنبه هفته گذشته از نمایشگاهی که بخشی از توانمندی های کشور در حوزه امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش گذاشته شده بود شرکت کردم. از دیدن پیشرفت‌های صورت گرفته چه در حوزه سخت افزار و چه در حوزه نرم افزار و خدمات مرتبط در این حوزه خوشحال شدم.

امروزه زندگی مردم بیش از هر زمانی وابسته به خدمات ارائه شده بر بستر فضای مجازی شده است و به همین دلیل تامین امنیت کاربران و حفاظت از داده ها و کسب و کارهای آنان در فضای مجازی به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است.

در این راستا وزارت ارتباطات با همکاری سایر نهادهای ذیربط برای تضمین امنیت شبکه ملی اطلاعات و افزایش تاب آوری و پایداری آن برنامه های متعددی را تدارک دیده است تا بستری پرسرعت، امن و پایدار را برای فعالیت‌های عموم هموطنان در فضای مجازی فراهم نماید.

در این کنفرانس دو روزه مشکلات فعالین حوزه امنیت فناوری ارتباطات و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد که همکارانم در بخشهای مختلف وزارتخانه آنها را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.