رشد 26 درصدی ترافیک ماهانه دیتا و 24 درصدی درآمد ماهانه خدمات پایه رایتل
بر اساس گزارش فصل نخست سال جاری شرکت خدمات ارتباطی رایتل، این شرکت با رشد متوسط مصرف ماهانه 26 درصدی در میزان ترافیک نسبت به بهار 1400 مواجه شده و نتیجه آن کسب رشد متوسط درآمد ماهانه 24 درصدی در خدمات پایه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بوده است.
به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: این شرکت در سه ماه نخست سال 1401 که با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شدهاست، با وجود پیچیدهترین شرایط تحریمهای ظالمانه با تکیه بر نیروهای متخصص شرکت، دانش بومی و توانمندی داخلی کشور، در صنعت فن محور و دانش بنیان ارتباطات، از نظر شاخصهای عملیاتی، تولیدی و درآمدی جهش خیرهکنندهای را ثبت کرد و درآمد خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارتقا بخشید. این بهبود عملکرد علیرغم کاهش شدید محدودیتهای کرونایی و فعالیت حضوری مراکز آموزشی و دانشگاهی نشان از ثمربخشی پروژههای توسعه رایتل دارد.
عملکرد این اپراتور در شاخص درآمد برای خرداد ماه 1401 (بهترین ماه عملکردی تاریخ رایتل) جهش قابل توجهی را تجربه کرد که حاکی از رشد 32 درصدی درآمد شرکت نسبت به خرداد سال قبل بوده است. جهش درآمد رایتل در این بازه زمانی به دنبال رشد 35 درصدی افزایش مصرف ترافیک ماهانه خرداد در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ثبت رسید.
افزایش میزان ترافیک از دیگر دستاوردهای فصل بهار رایتل به حساب میآید که با متوسط مصرف ماهانه 26 درصد نسبت به بهار 1400 ثبت شده و نتیجه آن کسب رشد متوسط 24 درصدی درآمد ماهانه خدمات پایه در مقایسه با بهار سال گذشته بوده است.
هلدینگ ارتباطی شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی، در هفته دوم خرداد ماه سال جاری برای اولین بار در تاریخ فعالیت از رکورد مصرف روزانه و هفتگی خود عبور کرد و به ترتیب مصرف 1425 ترابایت در روز و 9807 ترابایت در هفته را بر جای گذاشت.
همچنین در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با ارائه طرحهای متنوع و جذاب با توجه به نیاز مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایتمندی مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز افزایش یافت و منجر به جهش قابل توجهی در سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی کشور برای پایان خرداد 1401 شد.
مدیریت هدفمند رایتل با تدوین استراتژی بهبود مستمر و توسعه سامانههای حیاتی در بخش فنی و زیرساختی و تکیه بر مولفههایی چون بهینهسازی، بومیسازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهرهوری شبکه ارتباطی و پیادهسازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژهها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید