افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی
به دنبال درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
به گزارش سیتنا، روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، اعلام کرد:
پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.
شماره مرکز تماس سامانه اینماد: 54604000 -021
نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید