کدخبر :309415 پرینت
01 آبان 1403 - 11:02

درگاه‌ های پرداخت اینترنتی دیجی‌ کالا بسته شد؛ ارسال درخواست دیجی‌ کالا به شاپرک

دیجی‌ کالا در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد که مجوز اینمادش به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیک و بر اساس اطلاعات اشتباه بسته شده و در پی این اتفاق، با ارسال درخواست به شاپرک، درگاه‌ های اینترنتی دیجی‌ کالا نیز بسته شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دیجی‌ کالا در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد:

در نهایت بهت و تأسف متوجه شدیم از لحظاتی پیش درگاه‌های پرداخت اینترنتی دیجی‌کالا بسته شده است.

این اتفاق که به‌ صورت کارشناسی نشده و بر اساس اطلاعات اشتباه رخ داده، به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیک بوده است. در پی این درخواست مجوز اینماد دیجی‌کالا تعلیق و به دنبال آن، با درخواست به شاپرک، درگاه‌های پرداخت اینترتنی بسته شده است.

برخوردهای این چنینی با کسب‌وکارهای نوآور باعث آسیب‌دیدن تجارت الکترونیکی و خرده‌فروشی آنلاین و فعالان این عرصه در کشور خواهد شد.

در شرايطى كه انواع كالاهای قاچاق به وفور در فروشگاه‌های حضوری در سطح شهر و فروشكَاه‌هاى اينستاكَرامى، تلكَرامى و ... به فروش مى‌رسد، برخورد اين‌چنينى با فروشگاه‌هاى آنلاين رسمی که در بستر شفاف کالاها را عرضه می‌کنند، پیامی جز كوچ فروشندگان به فضاهای غیررسمی، بدون هرگونه نظارت و درآمد مالیاتی و ناامیدکردن فعالان اقتصاد دیجیتال ندارد.

اکنون بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده در دیجی کالا مشغول به کار هستند و از این طریق کالاهایشان را به سراسر کشور عرضه می کنند، چنین برخوردها و تصمیماتی آسیب جدی به بازار کار این فروشندگان و کسب و کارهای بومی محلی وارد میکند و معیشت آنها را به خطر می اندازد.

اميدواريم با تدبير نهادهای ذی‌ربط، این مشکل به‌زودی برطرف شده و دیجی کالا بتواند به سرويس‌دهى مطلوب به مشتریان و فروشندگانش ادامه دهد.

نامه

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.