کدخبر :265760 پرینت
11 بهمن 1400 - 08:58

وزیر ارتباطات، خبر داد: ارسال ۲۱۷ رزومه برای تصدی پست «مشاور وزیر در امور بانوان»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برای پست «مشاور وزیر در امور بانوان» فراخوانی منتشر کردیم و در موعد مقرر ۲۱۷ نفر از بانوان همکار در وزارتخانه برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند. پس از بررسی، واجد شرایط‌ترین را به عنوان مشاور امور بانوان وزیر انتخاب خواهم کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی، نوشت:

از بدو حضورم در وزارت ارتباطات از مشورت صاحب‌نظران و نخبگان زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران پرتلاشم در بخش‌های مختلف بهره بردم و در پنج ماه اول بیش از ۸۰۰ جلسه کارشناسی و مشورتی داشتم.

در انتخاب معاونان و مدیران نیز تعجیل نکردم بلکه سعی کردم با مشورت، افرادی را به عنوان همکار انتخاب کنم که فارغ از گرایش‌های سیاسی، از عناصر انقلابی، مومن، اخلاق‌مدار و از متخصص‌ترین و با تجربه‌ترین افراد حوزه اجرایی خود باشند.

این روزها نیز می‌خواهم «مشاور وزیر در امور بانوان» را از بین بانوان شاغل در خود وزارتخانه انتخاب کنم. برای این منظور فراخوانی منتشر کردیم و از بانوان همکاری که خود را شایسته احراز این عنوان می‌دانند خواستیم رزومه خود را بفرستند. در موعد مقرر ۲۱۷ نفر از بانوان همکار برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند که ان‌شالله پس از بررسی صلاحیت‌های علمی و تجربی، واجد شرایط‌ترین را به عنوان مشاور امور بانوان وزیر انتخاب خواهم کرد.

[node:title]

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.