کدخبر :265698 پرینت
09 بهمن 1400 - 09:04

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رضوانشهر و ماسال سفر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سفر استانی به همراه سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری راهی گیلان شد، به نمایندگی از دولت سیزدهم به رضوانشهر و ماسال سفر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سفر استانی همراه با رئیس‌جمهوری به استان گیلان سفر کرده است به نمایندگی از دولت سیزدهم امروز جمعه هشتم بهمن ماه سال جاری به رضوانشهر و ماسال رفت و پس از حضور در گلزار شهدای رضوانشهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا وارد این شهرستان شد.

بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، بازدید از پروژه ملی سد مخزنی شفارود، دیدار با خانواده یکی از شهدای شهرستان رضوانشهر و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر از جمله برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به این شهرستان بوده است.

زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان راهی شهرستان ماسال شد و پس از بازدید از پروژه در دست احداث سد لاستیکی ماسال و دیدار با خانواده یکی از شهدای این شهرستان در شورای اداری شهرستان ماسال شرکت کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان گیلان به ریاست رئیس‌جمهوری و جمع‌بندی تصمیمات و مصوبات این سفر آخرین برنامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان گیلان بود.

یک روز پیش از سفر زارع‌پور وزیر ارتباطات به استان گیلان هم سید حسین دهدشتی، معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها و حسین حمیدی‌پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دستور وزیر ارتباطات به رشت سفر کردند تا با قرار گرفتن پشت میز خدمت و ارتباطات مردمی به بررسی درخواست‌ها، مشکلات و شکایات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بپردازند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.