عبور تعداد مشتریان بانک ملی ایران از 78 میلیون نفر؛ بانک فعال در حوزهی بانکداری دیجیتال
بانک ملی ایران که از بانکهای فعال در حوزه بانکداری دیجیتال است و در شرایط کرونایی با ارائه خدمات بانکی از طریق سامانه اینترنتی و همراه بانک همچون سامانه بام و همراه بانک بام، حضور مردم در بانک ها را کمتر و خدمات بانکی را در هر جا و زمانی در اختیار مشتریان قرار داده است، رکورد 78 میلیون مشترک را ثبت کرد.
به گزارش سیتنا، در شرایطی که کشور ما بیش از 30 بانک یا موسسه اعتباری فعال دارد، گستردگی شعب، ارائه خدمات بانکی حرفه ای و بهره مندی از ابزارهای نوین بانک ملی ایران باعث شده است که مردم همچنان به افتتاح حساب و استفاده از خدمات این بانک اقبال داشته باشند.
بانک ملی ایران نه تنها در حوزه ارائه خدمات بانکی مانند پرداخت تسهیلات، خدمات بانکداری دیجیتال، صدور ضمانتنامه، صدور کارت های بانکی و ... رتبه های نخست را دارد، بلکه در حوزه های عمومی مانند سرمایه گذاری در پروژه های کلان و زیربنایی کشور، مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و ... نیز همواره پیشتاز است.
اما برخی دستاوردهای بانک ملی ایران منحصر به فرد است. «ملی پلاس» که نمونه واقعی یک بانک پیشرفته در کشور ماست، «موزه بانک ملی ایران» که همتا ندارد و «کانون جوانه ها» که مدرسه ای برای تربیت یک نسل آشنا با اقتصاد و مفاهیم بانکی است، تنها بخشی از فعالیت های جسورانه این بانک است.
بانک ملی ایران که از چند سال پیش، تازه ترین دستاوردهایش را در رویداد «ملی شو» رونمایی می کند، به زودی 93 سالگی خود را جشن خواهد گرفت، در حالی که نه تنها تعداد مشتریانش هر روز بیشتر و بیشتر می شود، بلکه دایر خدماتش نیز بیش از پیش توسعه می یابد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید