کدخبر :254055 پرینت
11 بهمن 1399 - 00:16

افزایش مجدد قیمت بیت‌کوین پس از حمایت اخیر ایلان ماسک

پس از آنکه ایلان ماسک در قسمت «بیو» حساب توییتری خود هشتگ #بیت‌کوین و حرف «بی» انگلیسی را اضافه کرد، قیمت این رمزارز به میزان چشمگیری تا ۲۰ درصد افزایش داشت، اما از آن زمان، با اندکی کاهش ثابت مانده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بهای بیت‌کوین در ماه ژانویه از هر زمان دیگر بالاتر رفت. قیمت هر سکه در سال جاری به بیش از ۴۰ هزار دلار رسیده است؛ هرچند بعدا دوباره کاهش یافت. آخرین افزایش قیمت، بهای بیت‌کوین را به بیش از ۳۷ هزار دلار رسانده است اگرچه پس از آن تا حدودی کاهش یافت.

این افزایش قیمت با اعلام حمایت ایلان ماسک از رمزارز نام‌برده رخ داد. او در قسمت «بیو» حساب توییتری خود هشتگ #بیت‌کوین و حرف «بی» انگلیسی را اضافه کرد.

به نظر می‌رسد که این رمزارز از افزایش طرفداران سایر ابزارهای مالی پس از ماجرای شرکت گیم‌استاپ، که در آن در رشته توییتی از طرف ردیت از کاربران خواسته شد برای سرمایه‌گذاری در شرکت تولیدکننده‌ بازی‌های کامپیوتری سهام بخرند، نیز بهره می‌برد.

از آن زمان، تقریبا تمام رمزارز‌ها با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شده‌اند. رمزارز دوج‌کوین، که تا حدودی به‌عنوان یک شوخی به وجود آمد و میان دارندگان سهام میم‌ها یا «میم‌استاک» طرفداران زیادی دارد، در هفته گذشته ۳۷۰ درصد رشد کرده است.

 ماسک، با ۴۳.۸ میلیون دنبال‌کننده در توییتر، سابقه‌ اظهار‌نظرهایی تحریک‌کننده در این سایت را دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.