کدخبر :252896 پرینت
10 دی 1399 - 09:22

در راستای تقویت آموزش مجازی و با استفاده از ظرفیت خیرین، سامانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: سامانه‌ای باقابلیت جمع‌آوری کمک‌های خیرین در راستای تقویت آموزش دیجیتالی راه اندازی می شود که تمام فعالیت استان‌ها در این خصوص در آن ثبت می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محسن حاجی میرزایی با اشاره شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و تغییر آموزش دانش آموزان از آموزش حضوری به مجازی و نیازهای سخت‌افزاری که این بستر دارد، اظهار کرد: تمام توان وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها، وزارتخانه­ ها، سازمان‌های دولتی، بخش عمومی خصوصاً نهادهای حمایتی و انجمن‌های خیریه‌ای و مردمی را به کارخواهیم گرفت تا در جهت تأمین تجهیزات هوشمند و در راستای طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه، یک کلاس) نقش حمایتی خود را ایفا نماییم.

وی افزود: این جریان با محوریت نهادهای حمایتی، خیریه‌ای، انجمن‌های مردمی و اقشار مختلف مردم تحقق خواهد یافت و درعین‌حال تلاش خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت­های بخش دولتی و بخش عمومی استفاده کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: ما تمام توانمان را با کمک نهادهای حمایتی و مردمی به کارخواهیم گرفت تا دانش آموزان با رویکرد تداوم آموزش، پوشش حداکثری و انعطاف حداکثری از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای آموزش‌وپرورش بهره ببرند و در این مسیر از هیچ کوشش فروگذار نخواهیم کرد.

وی در پایان از راه‌اندازی سامانه‌ای باقابلیت جمع‌آوری کمک‌های خیرین خبر داد و گفت: به‌زودی سامانه‌ای راه‌اندازی خواهد شد که تمام فعالیت استان‌ها در این خصوص ثبت می‌شود و امکان کمک خیرین و نهادهای حمایتی و مردمی از طریق این سامانه در راستای تقویت آموزش مجازی و دیجیتالی با استفاده از ظرفیت خیرین و اهداکنندگان به شکل مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و ملّی ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.