کدخبر :245675 پرینت
31 خرداد 1399 - 11:00

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا:

افزایش حق اشتراک تلفن ثابت مورد حمایت سندیکای صنعت مخابرات ایران است/ اگر شرکت مخابرات، دولتی باقی مانده بود، تاکنون حداقل سه نوبت افزایش حق اشتراک را شاهد بودیم/ امیدواریم سایر مراحل جهت اجرایی شدن مصوبه‌ی امروز مجمع شرکت مخابرات هرچه زودتر انجام شود

به گفته دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران که امروز ۹۹/۳/۳۱ برگزار شد، افزایش حق اشتراک تلفن ثابت با اکثریت آرا به تصویب رسید که این اقدام مورد حمایت سندیکای صنعت مخابرات ایران می‌باشد.

متن خبر

مهندس فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا ضمن اشاره به جلسه‌ی امروز مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، گفت: ریاست جلسه بر عهده‌ی دکتر صفری، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بود. در شروع جلسه، دکتر صفری به اهمیت غیرقابل انکار برای افزایش حق اشتراک با توجه به هزینه های بین ۷ تا ۸ هزار تومان برای نگهداری از هر خط تلفن ثابت اشاره داشت و اظهار نمود که مخابرات با توسعه های منطقی می‌تواند جایگاه خود را حفظ نماید و در زمان بحران پاسخگو باشد، همانطوری که در بحران کرونا توانست جای خالی ارتباطات ثابت و اینترنت پرسرعت را تا حد امکان پرکند.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، افزود: همانطوری که در چندین مصاحبه و بیانیه اعلام کرده‌ایم، در حق ارتباطات ثابت که زیر بنای سایر ارتباطات است در چند سال گذشته کم لطفی شده است. اگر شرکت مخابرات ایران به صورت دولتی باقی مانده بود با توجه به اوضاع اقتصادی، تحریم‌ها و موانع اجرایی، حتما تا کنون حداقل سه نوبت افزایش قیمت را شاهد می‌بودیم؛ همانطوری که در سایر سرویس های دولتی شاهد آن بوده ایم.

فرامرز رستگار افزود: امیدواریم سایر مراحل جهت اجرایی شدن مصوبه‌ی امروز مجمع شرکت مخابرات ایران هرچه زودتر انجام و از هرگونه مانع تراشی که در تضاد با رونق کسب و کار و جهش تولید در حوزه ICT است پرهیز شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.