کدخبر :242548 پرینت
19 اسفند 1398 - 11:24

حمایت مالی از زیست بوم نوآوری و صنایع خلاق گسترش می‌یابد

برای همکاری در ایجاد و توسعه شتابدهنده‌های تخصصی، مراکز نوآوری و حمایت از زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به نمایندگی از بنیاد مستضعفان منعقد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این تفاهم‌نامه که با حضور مسئولین دو نهاد از جمله دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضاء رسید، تاکید ویژه‌ای بر توسعه صنایع خلاق و فرهنگی دارد.

ایجاد ساز و کار و بستری مناسب جهت توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه‌های مرتبط با توسعه، پیشرفت وعدالت اجتماعی و فرهنگی کشور با استفاده ازپتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، فناور و نوآور، بخشی از توافق انجام گرفته میان این دو نهاد است.

همچنین توافق شد که دو طرف همکاری‌های خود را در زمینه ایجاد و توسعه شتابدهنده‌های تخصصی، مراکز و کارخانه‌های نوآوری توسعه دهند.

همکاری مشترک در راهبری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ موضوعات مرتبط با توسعه، پیشرفت و عدالت اجتماعی و فرهنگی بر اساس اختیارات و ماموریت‌های بنیاد و چارچوب قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و برنامه حمایت از زیست بوم شرکت‌های خلاق، محور دیگری بود که در این تفاهم نامه به آن اشاره شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.