کدخبر :234198 پرینت
31 شهریور 1398 - 06:14

بازار سیاه عجیب دربی؛ گرانترین بلیت چقدر فروخته شد؟

حساسیت های دربی و پرطرفدار بودن آن باعث شده که در آستانه این دیدار بازار سیاه بلیت فروشی شکل بگیرد.

متن خبر

به گزارش شفقنا، پرسپولیس و استقلال امروز یکشنبه در نودمین دربی سرخابی ها در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. در روزهای اخیر بلیت فروشی الکترونیکی این مسابقه آغاز شده است. ابتدا قرار بود که در این دربی برای اولین بار از قانون نود به ده استفاده شود و تماشاگران تیم میزبان (در این بازی استقلال) نود درصد بلیت ها را خریداری کنند. با این وجود، در نهایت بلیت ها به صورت ۵۰-۵۰ بین دو تیم و هوادارانش تقسیم شد. همچنین قرار است که این دربی با تدابیر امنیتی شدیدتر و با استفاده از گیت های جدید ورزشگاه – که البته امیدواریم این بار بدون حادثه برق گرفتگی یا حوادث مشابه قابل استفاده باشد – برگزار شود.

با این حال، تدابیر امنیتی بلیت فروشی مانند استفاده از کارت ملی برای ورود به ورزشگاه هم باعث نشده که یک بازار سیاه گسترده با قیمت هایی نجومی در آستانه این بازی حساس شکل نگیرد.

پیگیری های خبرنگار شفقناورزشی حاکی از آن است که در بازار سیاه قیمت بلیت های دربی از خدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۱٫۵ میلیون تومان داد و ستد شده اند. این در حالی است که شنیده هایی تایید نشده حتی از قیمت هایی بیشتر هم خبر داده اند. این در حالی است که گرانترین مبلغ رسمی فروش بلیت های دربی در سامانه مربوطه ۲۵ هزار تومان بوده که جایگاه مخصوص هواداران استقلال و پرسپولیس را شامل می شده است. یعنی به عبارتی این بلیت ها تا ۶۰ برابر و بلکه بیشتر در بازار سیاه مبادله شده اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.