کدخبر :230766 پرینت
22 تیر 1398 - 14:24

مدرس استرالیایی اتحادیه‌ی جهانی مخابرات در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

کشورهای پیشرو به اهمیت تحول دیجیتال پی برده‌اند/ برای تحول دیجیتال، به افراد متفکر بیشتری برای نوآوری‌ و ابداع‌ نیاز داریم/ آموزش، مهمترین رکن در دوره‌ی تحول دیجیتال است (+فیلم)

مدرس استرالیایی اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرو به اهمیت و ارزش تحول دیجیتال پی برده‌اند و به تبع آن تکنولوژی باعث شده است تا افراد زیادی گرد هم جمع شوند.

متن خبر

"پیتر آرگنت" مدرس استرالیایی ITU در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ی کارگاه بین المللی مهارت افزایی برای تحول دیجیتال، گفت: طراحی و تفکر طراحی، مهارتی نیست که در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود، تنها کسانی که در رشته‌های طراحی گرافیکی و یا طراحی محصول مشغول به تحصیل هستند به نوعی با این تفکر آشنا می شوند.

وی ادامه داد: در زمینه‌ی تحول دیجیتال، به تفکر و افراد متفکر بیشتری برای نوآوری‌ها و ابداع‌هایمان نیاز داریم. این روزها ابزارهای زیادی در دسترس همگان وجود دارد و با استفاده از این ابزارها می‌توانیم برای بهتر شدن مواردی که دوباره خلق می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم.

وی افزود: ابزاری همچون تکنولوژی و توانمندی های نرم افزاری می‌توانند باعث افزایش همکاری و هم افزایی در میان مردم شود و این ابزار یک زبان مشترک را برای همگان ایجاد می‌کند تا در اجرای پروژه‌ها روند مطلوبی طی شود.

مدرس استرالیایی ITU گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرو به اهمیت و ارزش تحول دیجیتال پی برده‌اند و به تبع آن تکنولوژی باعث شده است تا افراد زیادی گرد هم جمع شوند.

وی تاکید کرد: آموزش مهمترین نکته‌ای است که باید در دوره‌ی تحول دیجیتال مد نظر قرارگیرد و این آموزش‌ها باید در بخش توانمندی‌های دیجیتالی متمرکز شود. این آموزش‌ها برای قشرهای مختلف نیروی کار بسیار ضروری است و می‌تواند همگان را برای مواجهه با تغییرات تکنولوژیکی پیش رو آماده کند.

فیلم کامل این گفت‌وگو را مشاهده کنید:

گفت‌وگو : مونا ارشادی فر
فیلمبردار: حسین شهلائی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.