کدخبر :221535 پرینت
01 آذر 1397 - 18:59

عدم شناخت کافی از اکوسیستم کسب‌و‌کارهای نو، می‌تواند تهدیدآمیز باشد

همایش نوآوری سازمانی و تعامل با استارت‌آپ‌ها از سوی معاونت کسب وکار اتاق تهران برگزار شد و در این همایش که پیش از این نیز طی چندین نوبت برگزار شده بود، به موضوع پیاده‌سازی نوآوری در کسب‌و‌کار بنگاه‌ها و خلق رشد و بهبود فعالیت‌های شرکت‌ها از مسیر اکوسیستم نوآوری پرداخته شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این همایش که با حضور مدیران بنگاه‌های اقتصادی و نیز صاحبان چندین استارت‌آپ ایرانی برگزار شد، مدیر کسب‌و‌کارهای نوین اتاق تهران یکی از اهداف برپایی این سلسله از گردهمایی را، تعامل و همفکری میان صاحبان کسب‌و‌کار از بخش خصوصی و خالقان استارت‌آپ‌ها برای توسعه ضریب نفوذ نوآوری در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی عنوان کرد.

به گفته وی، به دلایل مختلف در کشور موج خروج فعالان اقتصادی از کسب‌وکارهای صنعتی و ورود به عرصه‌های استارت‌آپی آغاز شده است که این اتفاق به دلیل عدم شناخت کافی از اکوسیستم کسب‌و‌کارهای نو، می‌تواند تهدیدآمیز باشد.

همچنین در این گردهمایی، امین هاشمی از اعضای گروه علمی موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی، پیرامون مقوله حکمرانی نوآوری در کسب‌و‌کار، سخنانی را ایراد کرد.

وی طی توضیحاتی، تصریح کرد که نفوذ و پیاده‌سازی نوآوری در سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها، می‌تواند سهم بالایی از درآمدها را خلق کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.