کدخبر :212313 پرینت
09 اردیبهشت 1397 - 23:30

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

بحث ادغام شرکت‌های مخابرات ایران و ارتباطات سیار به هر نحو منتفی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: نکته مهم درباره شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار آن است که همواره از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شده و می شوند و همکاری های تنگاتنگ این دو شرکت مؤثر ارتباطی باعث هم افزایی و در نتیجه درآمد و بهره وری بیشتر خواهد شد و بر این اساس بحث ادغام آنها به هر نحو منتفی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری دقایقی پیش در اینستاگرامش نوشت: "امروز در نهمین روز از اردیبهشت ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی و ارایه گزارشی از دستاوردها و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، توسط جناب مهندس فرهنگ مدیرعامل این شرکت، درباره تقسیم سود به ازاء هر سهم و همچنین افزایش سرمایه شرکت تصمیم گیری شد.
به نظرم نکته مهم درباره شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار آن است که همواره از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شده و می شوند و همکاری های تنگاتنگ این دو شرکت مؤثر ارتباطی باعث هم افزایی و در نتیجه درآمد و بهره وری بیشتر خواهد شد و بر این اساس بحث ادغام آنها به هر نحو منتفی است.
ناگفته پیداست که دستاوردها و افتخارات شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان عضوی از خانواده مخابرات ایران، نه تنها در سال گذشته، بلکه برای سالیان متمادی بر پیشانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می درخشد و امیدوارم در کنار هم و بیش از پیش، منشأ ارایه خدمات بهتر و مؤثرتر باشیم".

سیتنا اضافه می کند: حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول، در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت در پاسخ به سوال یکی از سهامداران پیرامون موضوع ادغام همراه اول و شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: بین مخابرات ایران و ما بحثی در مورد ادغام نیست، اما این به آن معنا نیست که ما دو جزیره‌ی جدا هستیم و هیچ ربطی با هم نداریم بلکه حتما در راستای کنترل هزینه های موجود از ظرفیت‌های هم استفاده می کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.