کدخبر :212152 پرینت
05 اردیبهشت 1397 - 12:47

آذری جهرمی: تعریف عبارت صوت و تصویر فراگیر، به تصویب شورای عالی فضای مجازی برسد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون ایجاد انحصار برای صداوسیما در صوت و تصویر فراگیر، خاطرنشان کرد: در تعریف عبارت صوت و تصویر فراگیر پیشنهاد ما این بوده است که اول این موضوع به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده و بعد قانونگذاری بر اساس آن انجام شود.

متن خبر

مهندس آذری جهرمی که در حاشیه‌ی مراسم روز ملی دختران در ICT به سوال خبرنگار سیتنا پاسخ می‌داد، در مورد مباحث روزهای اخیر درباره‌ی ایجاد انحصار برای صداوسیما در صوت و تصویر، گفت: در موضوعی که صداوسیما در خصوص صوت و تصویر فراگیر پیگیر بوده و آن را در مجلس مطرح کرده است نکته‌ی مهم، تعریف عبارت صوت و تصویر فراگیر است. مرجع این تعریف طبیعتا باید شورای عالی فضای مجازی باشد. پیشنهاد ما این بوده است که اول این موضوع به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده و بعد قانونگذاری بر اساس آن انجام شود.

وی افزود: ورود هرگونه قانونگذاری، قبل از تبیین این عبارت باعث می‌شود که مشکلاتی در مدل اقتصادی و توسعه‌ای لایه‌ی خدمات و تولید محتوا در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایجاد شود، بنابراین بحث ما به صورت جدی این است که این موضوع را به شورای عالی فضای مجازی منتقل نمایند و در آن جا تصمیم گیری ها صورت پذیرد و بعد به دست قانونگذار برگردد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.