کدخبر :205309 پرینت
21 آذر 1396 - 06:11

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

تأنی و تأمل در سبک مدیریتی آذری جهرمی مشهود است/ آینده‌ی فضای مجازی با وجود وزیر جوان ارتباطات، روشن است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: عقلانیت در وجود مهندس آذری جهرمی، چه در حوزه‌ی مدیریتی، چه در توجه به استان‌ها، چه در مواجهه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مشهود است و برخورد ایشان برخوردی با تامل و عقلانیت بالا می‌باشد.

متن خبر

حجت الاسلام دکتر احد آزادیخواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد سه و ماه و اندی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، گفت: با توجه به اما و اگرهایی که در نوع مدیریت آقای آذری جهرمی و جوانی ایشان مطرح می‌شد، اما ما بردباری و پختگی لازم و تأنی و تأمل را در سبک مدیریتی ایشان شاهد و ناظر هستیم.

وی ادامه داد: عقلانیت در وجود ایشان، چه در حوزه‌ی مدیریتی، چه در توجه به استان‌ها، چه در مواجهه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مشهود است و برخورد ایشان برخوردی با تامل و عقلانیت بالا می‌باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس، خاطرنشان کرد: این موضوع به ما امید می‌دهد که در حوزه‌ی IT به معنای وسیع کلمه، آینده‌ی خوبی را خواهیم داشت؛ چراکه هم گسترش و توسعه‌ی حوزه‌ی IT و فضای مجازی را شاهد و هم نوع نظارتی که لازم است صورت می‌گیرد تا آسیب‌ها به حداقل برسد که عملکرد آقای آذری جهرمی نشان دهنده‌ی توجه به این موارد مهم است.

آزادیخواه تاکید کرد: با توجه به عملکرد موثر و مثبت وزیر جوان ارتباطات، ما هم از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم که به جوان‌ها در مدیریت سطح کلان کشور فرصت بیشتری دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.