کدخبر :204819 پرینت
30 آبان 1396 - 09:52

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اپلیکیشن‌هایی نظیر اسنپ هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اظهار کرد: هدف اپلیکیشن‌هایی نظیر اسنپ تنها حمل و نقل درون‌شهری است و این اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، داود کشاورزیان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، گفت: در جلسه‌ای که با مدیران اپلیکیشن‌های فعال در حمل و نقل شهری داشتیم، اعلام شد که این اپلیکیشن‌ها برنامه‌ای برای حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

وی تصریح کرد: کاربرد این اپلیکیشتن‌ها تنها برای حمل و نقل درون‌شهری توجیه دارد؛ چراکه در حمل و نقل جاده‌ای باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی و... کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: در صورت حذف یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حداقل ۱۲ سواری کرایه‌ای جایگزین می‌شود که علاوه بر افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و ترافیک جاده‌ای را در بردارد.

کشاورزیان با اشاره به فرسودگی ناوگان کالا در کشور، افزود: در حال حاضر ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعال هستند و جور بیکاری کشور بر دوش این بخش است. از  این‌ رو ناچار به اعمال محدودیت برای ناوگان فرسوده هستیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.