کدخبر :204489 پرینت
15 آبان 1396 - 11:44

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پروژه‌ی ICT در محل وزارت ارتباطات

سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگاه آموزشی مدیریت پروژه ICT از 14 آبان به مدت 2 روز در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، "فاطمه کفشدوز محمدی" سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده پست و مخابرات در گفت‌وگو با سایت وزارت ارتباطات، درباره برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پروژه در ICT، گفت: با توجه به تاکید وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه فراگیری آموزش های مربوط به پروژه های ICT  توسط مدیران ارشد و میانی وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه، برگزاری این دوره ها طراحی شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری این نشست های آموزشی برای مدیران، موجب تسریع در انجام امور می شود، همچنین مدیران می توانند نظارت آگاهانه ای به پروژه های زیر نظر خود داشته باشند.

محمدی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت پروژه در ICT در 2 روز و 16 ساعت طراحی شده است، گفت: این کارگاه آموزشی با حضور دکتر مسعود نارنجی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد از 14 آبان آغاز شده و تا 15 آبان ماه ادامه دارد.  

وی تصریح کرد: تعاریف و مفاهیم ، استانداردها و متولوژی های مرجع 1 ، فراینده های مدیریت پروژه ، ارکان پروژه ، مستندات مدیریت پروژه و دفتر مدیریت پروژه از عناوین اصلی این کارگاه آموزش 2 روزه است.

سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت دانشکده پست و مخابرات، افزود: در این دوره به نحوی برنامه ریزی شده است که آموزش ها به صورت تعاملی و کاربردی ارایه شود و شرکت کنندگان در این کارگاه به صورت فعال در مباحث شرکت و مشکلات پروژه های خود را مطرح کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی، گفت: شرکت کنندگان این کارگاه از مدیران میانی و کارشناسان شرکت زیرساخت ، سازمان فضایی ایران، سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.

محمدی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات به برگزاری دوره های منظم برای مدیران ارشد و میانی دستگاه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: امیدواریم این کارگاه های آموزشی با استقبال و حمایت مدیران ارشد ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.