کدخبر :203460 پرینت
05 مهر 1396 - 16:59

تشریح دستاوردهای حضور صنایع ارتباطی آوا در نمایشگاه تلکام بوسان

مدیران عامل شرکت مخابرات ایران و شرکت صنایع ارتباطی آوا در حاشیه‌ی نمایشگاه 2017 ITU Telecom World از دستاوردهای تکنولوژیکی مرکز تحقیقات مخابرات کره جنوبی بازدید کردند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مدیرعامل مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا در حاشیه‌ی نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان کره جنوبی از دستاوردهای تکنولوژی مرکز تحقیقات مخابرات کره ETRI بازدید کردند و دکتر سراییان بر تبادل دانش فی مابین این مرکز و صنایع داخلی مانند آوا برای تولید داخلی برخی از دستاوردهای تکنولوژیک ETRI تاکید کرد.

در این بازدید مهندس قنبری رئیس هیات مدیره و دکتر رفیعی، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند.

در همین راستا، مهندس فریبرزنژاد دادگر، در حاشیه نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان کره جنوبی در گفت و گو با خبرنگار سیتنا از برگزاری جلسات مشترک با اپراتور آذربایجان و همچنین برخی کشورهای آفریقایی و همچنین برزیل به منظور انتقال دانش و سرمایه گذاری مشترک خبر داد و در عین حال تاکید کرد این موضوع را پس از نمایشگاه پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به بازدید مهندس جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم نمایشگاه از غرفه‌ی این شرکت در پاویون ایران، گفت: ایشان پس از جلسه اختصاصی با دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات از پاویون جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد و ضمن بازدید از شرکت‌های خصوصی حاضر در پاویون ایران، نکاتی را برای اصلاح روش حضور در نمایشگاه متذکر شد که جای تامل و تعمق دارد.

دادگر ادامه داد: وزیر ارتباطات خطاب به شرکت های خصوصی، گفت که برای رقابت با رقبای بزرگتر وجه تمایز خود را که همان امکان سفارشی سازی و قیمت است باید به شکل کاملا آشکار با روشهای تبلیغاتی مناسب به مخاطبین منتقل کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع ارتباطی آوا با بیان اینکه بازدید عمومی از نمایشگاه وجود دارد و بین پاویون‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم ملاقات صورت گرفته است، اظهار کرد: دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در روز اول و سوم نمایشگاه از پاویون ایران بازدید کردند که هماهنگی در این خصوص جای تشکر دارد.

گفتنی است؛ نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU با حضور دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا، از سوم مهرماه جاری آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز در بوسان کره جنوبی میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.