کدخبر :203289 پرینت
28 شهریور 1396 - 15:54

وزیر ارتباطات به الزامات برنامه ششم توسعه توجه زیادی داشته باشد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت توسعه زیرساخت ها، توزیع عادلانه و توسعه متوازن در نقاط صفرمرزی و مناطق محروم تاکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شکور پورحسین، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم، اظهار کرد: دولت مکلف است سیاست های بالادستی و اسنادی که در  زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد و مواردی  را که در برنامه ششم توسعه آورده شده را رعایت کند.

وی با بیان اینکه باید به موضوع توسعه در همه حوزه‌ها و از جمله حوزه ICT  توجه شود، گفت: الزامات  و تکالیفی که مجلس به وزارتخانه ها محول کرده باید مورد عنایت بیشتری قرار گیرد و وزرای هر وزارتخانه ای باید به  آن‌ها در انجام امور و برنامه های خود توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر ICT و تمامی وزیران باید به الزامات برنامه ششم توسعه توجه زیادی داشته باشند، عنوان کرد: موضوع ارتباطات وفناوری اطلاعات با توجه به جایگاه مهمی که در همه کشورها و از جمله کشور ما دارد باید مورد تاکید  بیشتری قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در عین حال بیان کرد: در دنیا به «دولت داده» رسیده ایم، با توجه به اینکه ما در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات زندگی می کنیم و بیشتر امور به حوزه ICT مربوط است باید به این بخش در تمامی حوزها توجه شود.

پورحسین در عین حال تصریح  کرد: دولت باید امور خود را به بخش خصوصی واگذار کند و با کاهش تصدی گری دولت شاهد پیشرفت سریع در همه حوزها و از جمله این بخش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کشورمان در واگذاری امور خود به بخش خصوصی رتبه مناسبی ندارد، اظهار کرد: دولت اساسا کارفرمای  خوبی نیست و باید انجام آموزش را به بخش خصوصی واگذار کند که این شامل همه حوزه ها می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.