کدخبر :202747 پرینت
04 شهریور 1396 - 16:50

پیام تبریک وزیر ارتباطات به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه تبریک و تهنیت گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند، مهندس آذری جهرمی با صدور پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر در این هفته مبارک، به پاس ارج نهادن به مقام کارکنان دولت " چهارم شهریور ماه " از خدمات  همه کارمندان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های وابسته تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام دولت گشته است.

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ این مرز و بوم است. کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل ماهیت خدمتی خود میعادگاه کارمندانی است که عالیترین درجه انسان دوستی را به منصه ظهور رسانده اند و همواره به دنبال ارائه خدمات شایسته به مردم شریف ایران اسلامی بوده و هستند. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان موتور پیشران توسعه در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت تدبیر و امید مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در سکوت و بی ادعا در جای جای میهن پهناور اسلامیمان به خدمت مشغولند.

روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی نمایم. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان ارزنده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری شما عزیزان در توسعه و رشد اهداف متعالی سازمان و در جهت اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

توفیق روزافزونتان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.