کدخبر :201861 پرینت
12 تیر 1396 - 23:48

شش برند چینی در میان 10 گوشی هوشمند اول جهان

در رده بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در جهان، شرکت "هوآ‎وی"،"اوپو" و "ویوو"(vivo) به دنبال سامسونگ و اپل در جایگاه سوم تا پنجم قرار دارند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بر اساس رده بندی میزان فروش گوشی‎های هوشمند بازار چین در سه ماه اول سال جاری که از سوی آژانس تحقیقاتی آی دی سی (IDC) انجام شده است، گوشی‎های ساخت چین مانند "هوآوی"،"اوپو" و "ویوو" به ترتیب 20 درصد، 18.2 درصد و 14.1 درصد سهم بازار چین را به خود اختصاص داده‎اند و از شرکت "اپل" که با 9.2 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد پیشی گرفته‎اند.

در سال 2012 میلادی، شرکت‎های "سامگسونگ" و "اپل" جایگاه اول و سوم رده‎بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در چین به خود اختصاص داده بودند.

از سوی دیگر، در رده بندی پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در جهان، شرکت "هوآ‎وی"،"اوپو" و "ویوو"(vivo) به دنبال سامسونگ و اپل در جایگاه سوم تا پنجم قرار دارند. در این رده‎بندی، شش برند چینی در میان 10 تولیدکننده پرفروش‎ترین گوشی‎های هوشمند در سه ماه اول جاری در جهان قرار گرفته‎اند و این در حالی است که پنج سال پیش، هیچ یک از شرکت‎های چینی در این رده‌بندی جایی نداشتند.

ظرف پنج سال گذشته، گوشی‎های هوشمند چینی علاوه بر کاربران چینی مورد توجه بسیاری از مصرف‎کنندگان سایر بازارهای جهان نیز قرار گرفته‎اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.