کدخبر :201023 پرینت
07 خرداد 1396 - 14:12

راه اندازی سیلیکون ولی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی

در نشست مشترک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با رییس و اعضای هیات مدیره بانک ملی توافق شد که شهر علمی مگاترونیک و تکنولوژی اطلاعات ایران راه‌اندازی شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ابتدا دکتر حسین زاده مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملی ضمن تبریک به دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، حضور ایشان را در این دانشگاه، زمینه ساز تحولات مثبت برای نظام آموزش عالی کشور دانست.

در این دیدار که دکتر احسانی معاون اداری مالی دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه نیز حضور داشتند، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی در زمینه های مختلفی مانند اعطای تسهیلات برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی دانشگاه، تامین نقدینگی واحدها (به صورت اعتباری)، اعطای کارت اعتباری به دانشجویان، اساتید و کارکنان و ... در قالب تفاهم نامه ای با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین مقرر شد بانک ملی در زمینه توسعه مراکز رشد، حمایت از طرح ها و شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاری های مشترک در زمینه صنعتی، بازرگانی، گردشگری،کشاورزی و دامپروری و بازارهای پولی و نظایر آن همکاری کند.

گفتنی است؛ این نشست در راستای اجرای استراتژی های مدیریت جدید دانشگاه در خصوص شناسایی و جذب نخبگان، حمایت مادی و معنوی از آنان، تخصیص بورس تحصیلی به افراد شاخص علمی و فاقد تمکن مالی، توسعه مراکز تحقیقاتی و علمی نظیر راه اندازی و تاسیس سیلیکون ولی ایران به نام"شهر علمی مگاترونیک و تکنولوزی اطلاعات (ITM)"و آماده سازی زیرساخت ها و ابزارهای مورد نیاز جهت فعالیت های علمی و پژوهشی و ... برگزار شد که قرار شد در آینده نزدیک با عقد تفاهم نامه های مربوطه این امور عملیاتی شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.