کدخبر :196684 پرینت
21 بهمن 1395 - 00:41

شورشیان توییتری منتقد ترامپ در کاخ سفید؛

توئیتر کارکنان شورشی کاخ سفید: ترامپ در پی جنگ با ایران است

«دونالد ترامپ در پی جنگ با ایران است»؛ این ادعای یک شناسه کاربری توییتری است که با عنوان کارکنان شورشی کاخ سفید مطالبی را منتشر می‌کند. برخی مخالفان رییس‌جمهور آمریکا خبرهای این توئیتر را باور کرده‌اند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، به نظر می‌رسد که توییتر در حال تبدیل شدن به یک شمشیر دو لبه برای دونالد ترامپ، رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است. او که در مبارزات انتخاباتی از این شبکه اجتماعی بهره‌ زیادی برد پس از انتخابات نیز همچنان با توییت‌های چالش برانگیز، توجه‌ها را به توییتر خود حفظ کرده است.

اما از سوی دیگر، ده‌ها اکانت با عناوین مختلف و با استفاده از عنوان ترامپ سعی کرده‌اند مخالفت خود را با رییس‌جمهور جدید امریکا نشان دهند. گرچه اکثر آنها ناموفق بوده‌اند اما در چند هفته اخیر شناسه کاربری توییتری RoguePOTUSStaff@ و یا "کارکنان شورشی رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا" توانسته در کمتر از دو هفته بیش از ۷۰۰هزار دنبال کننده را به خود جلب کند.

اگرچه راهی برای تایید هویت گردانندگان این حساب کاربری وجود ندارد اما آن‌ها ادعا می‌کنند که در  داخل کاخ سفید فعال هستند. این حساب کاربری خود را "تیم مقاومت غیر رسمی در کاخ سفید" معرفی کرده و هشدار می‌دهد هرگونه پرسش از هویت این افراد منجر به قطع دسترسی حساب کاربری سوال کننده به این صفحه خواهد شد.

آنها همچنین مدعی شده‌اند که برای ارائه حقیقت به شهروندان در مورد عملکرد دولت ترامپ موقعیت کاری خود را به "خطر" انداخته‌اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.