راه اندازی مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل
مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل در راستای افزایش رضایت و پاسخگویی به این دسته از مشترکین راه اندازی شد.
به گزارش سیتنا، با راه اندازی این مرکز، آن دسته از مشترکین رایتل که از خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده میکنند، می توانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکزتماس بهره مند شوند.
از جمله این مزایا پاسخگو بودن به درخواستها و مشکلات مشترکین در کوتاهترین زمان ممکن است، بر این اساس مشترکین سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آنها به صف مجزایی هدایت خواهد شد.
فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژه مشترکین عادی می باشد و با تعریف متفاوتی از سطح ارایه خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.
همچنین خدمت رسانی به مشترکین سرویسها و خدمات سازمانی به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت خواهد پذیرفت. بنابراین مشترکین می توانند با اطمینان خاطر از سرویسها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا و یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویسها به صورت شبانه روزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.
شایان ذکر است در این مرکز، کارشناسان آموزش دیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکین خواهند بود و می توانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات مشترکین بپردازند. علاوه بر این در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویسهای سازمانی معرفی خواهند شد و در اسرع وقت راهنماییها و مشاورههای تخصصی لازم به آنها ارایه خواهد شد.
گفتنی است نمایندگان رسمی معرفی شده از سوی مشترکین سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده مینمایند، می توانند از طریق شماره تلفن 200 از خطوط رایتلی و 09202000000 از سایر خطوط با این مرکز تماس حاصل نموده و از خدمات ویژه مشترکین سازمانی بهره مند شوند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید