کدخبر :187124 پرینت
29 اردیبهشت 1395 - 19:54

مدیرعامل و رئیس جدید هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت:

مهمترین وظیفه‌ی ما اجرای کامل شبکه‌ی ملی اطلاعات است/ از سود شرکت زیرساخت به نفع صنعت ICT کشور چشم پوشی می‌کنیم

مدیرعامل و رئیس جدید هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، از چشم پوشی شرکت متبوعش از سود به نفع صنعت ICT کشور خبر دارد و گفت: قطعا ترکیب نیروهای جوان و با تجربه می تواند ما را در این مسیر یاری کند و اجرا و تحویل به موقع انجام شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمد جواد آذری جهرمی، در مراسم معارفه‌ی خود به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که امروز چهارشنبه در تالار شهید قندی وزارت ارتباطات و با حضور جمع کثیری از حضار برگزار شد، با تقدیر از اعتماد وزیر ارتباطات به خود، گفت: دکتر واعظی در انتخاب یک جوان برای مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت ریسک بزرگی کردند و امیدوارم با اقدام مناسب و عملی و کمک همکاران پاسخ این اعتماد را داده و جوانان را سربلند کنیم.

وی، افزود: در مدت باقیمانده از دولت مهمترین وظیفه ما اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است که در دو سال اخیر روی آن کار زیادی صورت گرفته و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد.

جواد جهرمی با اشاره به رئوس برنامه های مندرج در حکم انتصابش، ادامه داد: امیدواریم به زودی مراکز تبادل داده شیراز، مشهد و تبریز راه اندازی شده سرآغاز یک حرکت جدید در حوزه ICT کشور خواهد بود.

وی با اشاره به شروع مذاکرات اصلاح مدل اقتصادی شرکت با کمک سازمان تنظیم مقررات، گفت: پیش بینی می کنم ظرف یک ماه آینده تحولات خوبی در حوزه شبکه بین استانی اتفاق بیفتد.

جهرمی از چشم پوشی زیرساخت از سود به نفع صنعت ICT کشور خبر دارد و گفت: قطعا ترکیب نیروهای جوان و با تجربه می تواند ما را در این مسیر یاری کند و اجرا و تحویل به موقع انجام شود.

وی با تاکید بر تامین درآمد شرکت زیرساخت از ترانزیت، ادامه داد: سیاست ما توسعه به منظور حصول عدالت اجتماعی و اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.