کدخبر :185808 پرینت
11 فروردین 1395 - 15:19

مجمع فوق العاده شرکت مخابرات ایران بار دیگر تا 24 فروردین به تعویق افتاد

با توجه به درخواست نمایندگان دولت و سهام عدالت در مخابرات و با اعلام تنفس مجدد، مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران با دستور کار تکمیل اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه، روز سه شنبه 24 فروردین ماه سال 1395 برگزار می شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، با توجه به این درخواست و ضرورت هماهنگی های بیشتر و لزوم به اشتراک نظر رسیدن در تمام مسائل مطروحه در صورت جلسه مجمع و طبق ماده 104 قانون تجارت مبنی بر برگزاری مجمع عمومی حداکثر دو هفته پس از اعلام تنفس، مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده مخابرات ایران، مجددا دو هفته دیگر به تاخیر افتاده و سه شنبه 24 فروردین ماه سال 1395در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

گفتنی است؛ مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام)، امروز چهارشنبه مورخ 95/1/11 با حضور 75.81 درصد از سهامداران مخابرات ایران برگزار شد.

اضافه می‌شود؛ مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران که 26 اسفندماه 94 برگزار و با اعلام تنفس به تاریخ 11 فروردین ماه جاری موکول شده بود، در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت، گفت: هم اکنون شرکت مخابرات ایران با ۳ عضو هیات مدیره اداره می شود و ۲ عضو دولتی در هیات مدیره این شرکت غایب هستند.

وی افزوده بود: به رغم مصوبه قبلی مجمع مخابرات که قرار بود اشخاص حقیقی نماینده سهامداران دولت و سهام عدالت برای عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، معرفی شوند اما تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش سیتنا، تصمیم گیری در خصوص موارد مطرح شده در مجمع سهامداران شرکت مخابرات ایران به دلیل ایجاد هماهنگی با سهامداران دولتی که 40 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند براساس ماده 104 قانون تجارت به کمتر از 15 روز از تاریخ برگزاری مجمع فوق العاده قبلی یعنی 11 فروردین 95 موکول شد و مجددا این مجمع تا روز سه شنبه 24 فروردین ماه سال 1395 به تعویق افتاد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.