کدخبر :184366 پرینت
15 بهمن 1394 - 21:52

واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان، وعده داد:

بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان تا نیمه شعبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که تا نیمه شعبان اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان به بهره برداری می رسد، گفت: اینترنت پرسرعت در سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای بیهوده بسیار حایز اهمیت است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان حضور یافت و پروژه های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی این استان را افتتاح کرد.

واعظی در این جلسه به تقارن دهه مبارک فجر و اجرایی شدن برجام اشاره کرد و گفت: توسعه در استان ها نیاز به کار گروهی و عقلانیت دارد و با شادابی بیشتر این مهم عملیاتی شود.

وی با بیان این که دولت از انتقاد استقبال می کند، افزود: مطمئن هستم که همدلی و همزبانی میان دولت و ملت پیاده می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که بسیاری از مسایل منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست، ادامه داد: این افتخار ما است که نیروهای امنیتی و نظامی از حرم آل الله در مقابل افراطی گری دفاع می کنند.

وی نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش ما این است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری همبستگی قوای سه گانه حفظ و مشکلات مردم حل شود.

دکتر واعظی با بیان این که تا نیمه شعبان اینترنت پرسرعت روستایی 1900 روستای کرمان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: اینترنت پرسرعت در سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و جلوگیری از رفت و آمدهای بیهوده بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: موضوع توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در کرمان به جد پیگیری شده و وحدت رویه در توسعه این استان وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: عزم مردم در ساخت مملکت در شرایط جدید جدی است و در بین 80 درصد مردم فضای امیدواری برای حل مشکلات حاکم است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های ارتباطاتی استان گفت: آمادگی داریم ابر اطلاعاتی را به استان کرمان بیاوریم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.