کدخبر :181605 پرینت
26 مهر 1394 - 01:21

سه نیم سکه طلا برای رایتلی‌های خریدار آنتی‌ ویروس‌‌ بیت دیفندر

مشترکین رایتل می توانند با خرید بسته‌ های رایتل شامل آنتی‌ ویروس‌‌ های بیت دیفندر تا 10 آبان ماه در قرعه کشی رایتل شرکت کنند و یکی از برندگان سه نیم سکه طلا باشند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت رایتل در ادامه همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه امنیت موبایل، جهت رفاه و امنیت بیشتر مشترکین خود، با شرکت بدر الکتریک نماینده انحصاری آنتی ویروس بیت دیفندر در ایران فعالیت خود را آغاز و محصولات امنیتی این شرکت را به‌همراه بسته‌های مصرفی متنوع رایتل و به‌صورت مجزا با مناسب‌ترین قیمت ارایه کرده است.

بدین منظور آنتی ویروس بیت دیفندر موبایل سکیوریتی برای سیستم عامل اندروید (Bitdefender mobile security for Android) معرفی شده است که شما می‌توانید با خرید این آنتی‌ویروس، از بسته‌های مصرفی متنوع رایتل با قیمتی مناسب بهره‌مند شوید.

مشترکین رایتل می‌توانند بعد از خرید و دریافت "ردیم کد Redeem code" به سایت بیت دیفندر مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات تکمیلی و "ردیم کد Redeem code" لایسنس آنتی‌ویروس بیت دیفندر را از طریق ایمیل خود دریافت نمایند.

مشترکین رایتل می‌توانند این محصول را از روش‌های زیر دانلود کنند:

  1. دریافت فایل نصب از طریق لینک مستقیم
  2. مراجعه به سایت http://irbitdefender.ir قسمت کاربران خانگی / دانلود محصولات، محصول آنتی ویروس برای اندروید و سپس انتقال نرم‌افزار دانلود شده بر روی حافظه داخلی تلفن همراه یا حافظه خارجی تلفن همراه خود
  3. دریافت فایل نصبی از اَپ اِستورهایی (App Stores) مانند کافه بازار یا گوگل پلی
  4. مراجعه به سایت bitdefender.com یا bitdefenderiran.ir

مشخصات و قابلیت‌های آنتی ویروس بیت دیفندر موبایل سکیوریتی برای سیستم عامل اندروید

  • نرم‌افزار ضد سرقت بیت دیفندر
    نرم‌افزار بیت دیفندر موبایل سکیوریتی دارای فرمان‌های ضد-سرقت، با وب داشبورد (web dashboard) و ارسال پیامک (SMS) است. ماژول ضد سرقت، گزینه‌های تعیین محل، قفل کردن، پاک کردن کلیه اطلاعات تلفن همراه و یا ارسال پیام به دستگاه اندروید از راه دور را فراهم می‌کند.
     
  • امنیت شبکه
    نرم افزار بیت دیفندر موبایل سکیوریتی برای اندروید از خدمات بیت دیفندر کلاود (خدمات ابری) برای هشدار دادن به کاربران، هنگام جستجو در لیست، درباره صفحات وب با محتوی نرم افزارهای مخرب، فیشینگ (به دست آوردن اطلاعات با روشی فریب کارانه) یا کلاهبرداری، استفاده می‌کند.
     
  • اسکن هنگام نصب
    نرم‌افزار بیت دیفندر موبایل سکیوریتی بلافاصله پس از نصب، به وسیله اسکن خودکار برنامه‌ها تضمین می‌کند که ابزار اندروید از گزند ویروس‌ها در امان باشد. این نرم‌افزار همچنین به کاربران کمک می‌کند تا هنگام امتحان هر برنامه جدید، مورد پشتیبانی قرار گرفته و آگاه باشند.
     

  • اسکن هنگام تقاضا
    امکان اسکن در هر زمان وجود دارد تا پس از نصب تمام برنامه‌ها بر روی تلفن هوشمند و یا تبلت و تمام برنامه‌های کاربردی آن‌ها در حافظه، اطمینان حاصل شود که برنامه‌های نصب شده، مخرب نیستند و به سیستم آسیب نخواهند رساند.
     
  • بازرسی برنامه
    نرم‌افزار بیت دیفندر موبایل سکیوریتی برای اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد تا رد هرگونه مجوز مورد نیاز هر نرم‌افزار را گرفته و به کاربران نشان می‌دهد که کدام برنامه‌ها سعی دارند تا به اینترنت یا داده‌های حساس (ثبت ورودی‌های فهرست تماس‌ها، پیغام‌ها، سالنامه، و گالری تصاویر) دسترسی پیدا کنند. این برنامه همچنین مشخص خواهد کرد که چه برنامه‌هایی مجاز به دسترسی به عملکردهای دستگاه قابل پرداخت نظیر برقراری تماس و یا ارسال پیام‌های متنی هستند.
     
  • سرعت کامل به همراه تاثیر اندک باتری
    بیت دیفندر علاوه بر ایجاد محیط امن اینترنتی برای گشت و گذار، با جلوگیری از نصب نرم‌افزارهای مخرب و بدون خطر انداختن عمر باتری باعث بالا رفتن عملکرد سیستم می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.