کدخبر :178900 پرینت
01 مرداد 1394 - 16:30

واعظی در جلسه شورای اداری استانداری لرستان:

شرکت‌های PAP ضریب اشتراک اینترنت را رعایت کنند/ مناظره‌های صداوسیما درباره‌ی توافق غیرکارشناسی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: قبلا که هر روز یک تحریم جدید اضافه می شد در صدا و سیما مناظره ای نمی گذاشتند ولی امروز که توافق انجام شد و متعلق به کل نظام است هر روز مناظره می گذارند و حرف‌های غیر کارشناسی می زنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی که صبح پنجشنبه به استان لرستان سفر کرده بود در جلسه شورای اداری استانداری این استان شرکت کرد تا از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات شهرستانها و روستاهای این استان قرار گیرد.

در این جلسه مدیران استانی گزارشی از وضعیت ICT استان لرستان داده و در این زمینه درخواستها و پیشنهادات خود را ارایه کردند.

در ادامه این جلسه دکتر واعظی با اشاره به فرهنگ غنی استان لرستان، گفت: استان لرستان در فرهنگ و ادب و دین بزرگانی را به جامعه ایران معرفی کرد که کشور مدیون آنهاست.

وی افزود: نشانه این مهم ریاست دو کمیسیون مهم مجلس است که در دست نمایندگان استان لرستان قرار دارد.

واعظی با مهم شمردن جانفشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تاثیر بالای این حرکت عظیم در آرامش امروز جامعه، گفت: استان لرستان به نسبت جمعیتش شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد که همواره باید قدردان این شهدا و خانواده هایشان باشیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به قرار گرفتن کشور در آستانه برنامه ششم توسعه، گفت: شروع برنامه ششم توسعه با توافق هسته ای همراه شد که باید همه مسولان کشور و مسولان استان لرستان با همدلی و همزبانی زمینه تحولات عظیم و موثر را در کشور ایجاد کنند.

واعظی ضمن بیان برخی از وعده های دکتر روحانی در انتخابات و تحقق مهمترین وعده ایشان، گفت: وعده دولت به مردم تعامل سازنده با دنیا، اخلاق مداری، راستگویی، ایجاد اشتغال و  کسب و کار، رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم بود که آرام آرام به سمت تحقق آنها پیش می رویم.

وزیر ارتباطات افزود: اعتدال راهی است که قطعاٌ ما را به هدف می رساند و مردم در انتخابات گذشته به عقلانیت و اعتدال رای دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد توافق هسته ای، گفت: معظم له فرمودند که این موضوع نباید منجر به دو دستگی شود ولی برخی رفتارهای امروز در جامعه و صدا و سیما در این شرایط حساس مناسب نیست.

واعظی افزود: قبلا که هر روز یک تحریم جدید اضافه می شد در صدا و سیما مناظره ای نمی گذاشتند ولی امروز که توافق انجام شد و متعلق به کل نظام است هر روز مناظره می گذارند و حرفهای غیر کارشناسی می زنند.

وزیر ارتباطات در زمینه توافق هسته ای اضافه کرد: این توافق اتفاق بزرگی است که در همه مراحل با حمایت مقام معظم رهبری پیش رفت و انجام شد.

واعظی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای استان لرستان در زمینه ICT، گفت: در استان لرستان 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و دولتی انجام شد که این روند ادامه خواهد داشت

وی افزود: در دولت تدبیر و امید ظرفیت پهنای باند این استان دو برابر شد که این روند نیز با همین شیب ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات با اشاره لزوم ارتباطات در مناطق روستایی، گفت: قصد داریم همه روستاهای بالای 5 خانوار این استان را به ارتباط مجهز نماییم و روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت پرسرعت متصل کنیم.

واعظی در پایان با مهم دانستن بهره گیری مردم از اینترنت پرسرعت، گفت: ما در زمینه پهنای باند مشکلی نداریم شرکتهای PAP باید ضریب اشتراک اینترنت را رعایت کنند و سازمان تنظیم مقررات هم در این زمینه نظارت بیشتری بر عملکرد شرکت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.