کدخبر :177930 پرینت
19 خرداد 1394 - 15:31

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات:

در خبررسانی وزارت ارتباطات نگاه امنیتی وجود ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، در ششمین جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها و خبرنگاران حوزه ICT گفت: نگاه امنیتی در خبررسانی وزارت ارتباطات وجود ندارد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر فرنقی زاد با بیان اینکه می خواهیم نگاه مردم به وزارت ارتباطات را از زبان شما جویا شویم، گفت: با توجه به گذشت دو سال از فعالیت دولت تدبیر و امید، بررسی نقاط ضعف و قوت وزارت ارتباطات برای بهبود و اصلاح روند فعالیتهای حوزه ICT در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت نقد سازنده و پیشنهادهای اصحاب رسانه، برای ارتباط گیری بهتر و واقعی با مردم افزود: در پاسخگویی به مردم و خبررسانی حوزه ICT ، هیچ نگاه امنیتی در این وزارتخانه وجود ندارد.

فرنقی زاد بر دیالوگ سازنده بین خبرنگار و روابط عمومی های وزارت ارتباطات تاکید کرد و ادامه داد: توجه به موضوع نظم در حضور خبرنگاران و آغاز اجرای برنامه ها، از سوی روابط عمومی ها ضروریست و ما درصدد حذف توافق نانوشته در تعلل شروع برنامه ها و حضور خبرنگاران هستیم.

در این مراسم خبرنگاران دیدگاهها و پیشنهادهای خود را مطرح کرده و بر جلب اعتماد مردم، اطلاع رسانی شفاف، عدم عقب نشینی و کوتاه آمدن از خواسته های مردم، نظارت دقیق بر عملکرد اپراتورها و پیگیری کم فروشی های آنان تاکید کردند.

همچنین موضوعاتی همچون ضرورت آموزش به خبرنگاران، آسیب شناسی بن بست های خبری، گزارش دهی دقیق از سفرهای خارجی دکتر واعظی، تبلیغ شبکه های اجتماعی داخلی، رعایت اصل اخلاق در حرفه خبرنگاری و توجه به ارائه اخبار تحلیلی مطرح شد.

در پایان این نشست مدیران روابط عمومی های وابسته به وزارت ارتباطات هر کدام به سوالهای خبرنگاران در حوزه خود، پاسخ دادند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.