کدخبر :17740 پرینت
24 آبان 1393 - 16:08

مدیرعامل رایتل در برنامه مناظره: از وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات که زمینه را برای راه‎اندازی رومینگ ملی و اجرای سایت شیرینگ فراهم کردند، تشکر می‎کنم

متن خبر

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، گفت: در یک سال گذشته که بنده در رایتل حضور داشتم پیگیری‎های لازم را با وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات برای راه‎اندازی رومینگ ملی و سایت شیرینگ انجام دادم و در این راستا از جناب دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و مجموعه‎ی سازمان تنظیم مقررات که زمینه را برای اجرای این مهم فراهم کردند تشکر دارم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید "مجید صدری" مدیرعامل شرکت رایتل در بخش اول سخنان خود در برنامه‎ی تلویزیونی مناظره، اشاره کرد: رایتل به عنوان اولین اپراتور نسل سوم از سال 90 آغار به کار کرد و صددرصد سهام این شرکت متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی اظهار داشت: در دوره‎ی سه ساله‎‎ای که دوره‎ی انحصار ما بود، شرکت رایتل نتوانست به اهداف عالیه‎ی خود برسید، ولی رایتل آینده‎ی خوبی را پیش رو خواهد داشت.

 

صدری ادامه داد: در سال 93 تعداد مشترکین فعال ما نسبت به سال 92، حدود 10 برابر افزایش یافته است.

صدری در ادامه با بیان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکان رایتل دیتا است، گفت: تمام تلاش ما این است تعرفه‎ها مناسب باشند.

 

صدری خاطرنشان کرد: تعرفه‎‎های مشتریان رایتل 4 تا 10 درصد کمتر از اپراتورهای دیگر است.

 

مدیرعامل رایتل در بخش دوم برنامه‎ی تلویزیونی مناظره که عصر جمعه از شبکه‎ی یک سیما به صورت زنده پخش می‎شد، با تأکید بر اینکه باید از توان داخلی استفاده کنیم، اظهار داشت: در حوزه آنتن از توان داخلی استفاده می‌کنیم، ولی در همه حوزه‌ها هنوز دانش کافی ‌را به دست نیاورده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: باید رویکرد جدیدی تحت عنوان "استفاده از توان داخلی در تولید محتوا و فرهنگ اسلامی و ایرانی" را در دستور کار قرار دهیم که البته تاکنون قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

 

وی به استفاده از توان داخل در این اپراتور تاکید و خاطرنشان کرد: تلاش ما در رایتل بر این بوده است که از توان داخل در این اپراتور استفاده کنیم.

 

صدری ادامه داد: اگر در حوزه دیتا نیز توجه کافی داشته باشیم رویکرد جدید ما و اپراتورهای دیگر به این شکل است که از توان داخلی در حوزه تولید محتوا استفاده کنیم، بر همین اساس امروز شرکت رایتل با حدود 150 کشور در حوزه تولید محتوا همکاری دارد.

 

مدیرعامل رایتل افزود: تمام تلاش ما این است که تعرفه ها مناسب و مطابق با نیاز مشتریان باشد.

 

صدری با اشاره به راه‎اندازی رومینگ ملی و سایت شیرینگ بین اپراتورهای تلفن همراه، گفت: در یک سال گذشته که بنده در رایتل حضور داشتم پیگیری‎های لازم را با وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات برای راه‎اندازی رومینگ ملی و سایت شیرینگ انجام دادم و در این راستا از جناب دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و مجموعه‎ی سازمان تنظیم مقررات که زمینه را برای اجرای این مهم فراهم کردند تشکر دارم.

 

مدیر عامل رایتل در بخشی از صحبت های خود درباره قیمت اینترنت موبایل اظهار کرد: قیمت اینترنت موبایل در تمام دنیا از ADSL و شبکه فیبر بالاتر است.

 

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه قبلی سازمان تنظیم مقررات، تعرفه‌ای که برای هر کیلوبایت اینترنت GPRS طراحی شده بود، 14.8 ریال بود که اکنون این رقم به 2.5 ریال رسیده و برای استفاده بیشتر مردم از شرایط مناسب به کاربران پیشنهاد می‌شود که از بسته‌های اینترنتی استفاده کنند.

 

صدری افزود: یک گیگابایت اینترنت ما با بسته‌ها حدود 8300 تومان قیمت دارد که این رقم مناسبی است. نکته دیگر آن که در تعیین تعرفه‌های اینترنت موبایل لازم است شرایط کار بخش ADSL نیز مورد توجه قرار گیرد و مراقب باشیم که به بخش‌های دیگر ضربه نخورد بر همین اساس سازمان تنظیم مقررات در مصوبه جدید درباره تعرفه اینترنت موبایل یک قیمت حداقلی را نیز در نظر گرفته است که اپراتورها مجاز نیستند در بسته‌های خود قیمتی پایین‌تر از آن را اعمال کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.