پیشنهادها و انتقادهایتان را در وبسایت بانک سامان ثبت کنید
سامانه ثبت پیشنهادها و انتقادهای مشتریان در وبسایت بانک سامان راهاندازی شد.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره روابطعمومی بانک سامان، منصور مومنی مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و تسریع در فرآیند پاسخگویی به شکایتها و آشنایی با ایدههای جدید مشتریان ایجاد شده است.
مومنی تصریح کرد: مشتریان از این پس در تمام ساعتهای شبانهروز میتوانند با مراجعه به بخش صدای شما در وبسایت بانک سامان و ثبت اطلاعات خواسته شده، شکایتها یا پیشنهادهای خود را ثبت کنند.
مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان درخصوص موارد قابل طرح در این سامانه اظهار داشت: تمام پیشنهادهای مرتبط با خدمات و محصولات بانک یا شکایتها و انتقادها از خدمات، محصولات، عملکرد کارکنان بانک در شعب و ستاد و سایر مشکلاتی که مشتریان در بانک با آنها روبرو میشوند قابل طرح است.
وی افزود: پس از ثبت اطلاعات، شماره 9 رقمی پیگیری به شماره تلفنهمراه ثبت شده ارسال خواهد شد و همزمان فرآیند پیگیری، تا لحظه پاسخگویی به مشتری آغاز خواهد شد.
برای ورود به صفحه سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید